czwartek, 12 kwietnia 2012

....

Hejo, hejo . ;)
Witam wszystkich w ten deszczowy wieczorek . ;)

Bardzo mnie cieszy, że macie takie zdanie o moim blogu. To miłe, ale ja to ja i mam inne zdanie o swoich notkach. Ale to jednak wasze zdanie się liczy najbardzej . ;)
Tak więc DZIĘKUJĘ .! 

Więc dzis dopiero drugi dzien szkoły, po świętach, a ja już przysypiam. Masakra . ;| To jakieś chore . ;(
Nie nadążam za tymi lekcjami i godzinami w szkole . Jedynie na WF można trochę odżyć i git . ;)
Jedyna lekcja . ;) Prócz chemi, bo na niej pani wykrzykuje cały alfabet . ;) Nie ma chemii bez krzyku . Yeah . ;) Ale przynajmniej nie da się zasnoąć to jesyt plus . ;D

Więc co by tu jeszcze . Hmmm . <mysli2> Jeny jak ja niecierpię deszczu . Grrr . Nienawidze, bo zawsze jak wracam na chatę to się wykręcam . ;| Noo niby aż tak dzis nie padało, ale poprostu to jest masakra . ;|


Na koniec znów link . ;) Głosujcie, bo to już ostatnie dni . ;)
http://www.nowaera.pl/component/projektzklasa2/projekty/pokaz/139.html?task=pokaz&view=projekty

Bajo . ;)

14 komentarzy:

  1. Fajne zdjęcie. ^^

    Zapraszam do mnie na nowego posta: Ja-Emila.blogspot.com Będzie mi bardzo miło jeśli skomentujesz! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja także obserwuję :) Fajnie, że konkurs Ci się podoba, gdybyś się zgłosiła byłabym bardzo wdzięczna ♥ (http://stardoll-z-czterech-stron-swiata.blogspot.com/2012/04/11042012-r-konkurs_7392.html)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny blog, obserwuję więc liczę na to samo.;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Paskudna wiosna, to fakt, człowiek się nie może obudzić z zimowego snu...
    Oby do lata!

    OdpowiedzUsuń
  5. też nie wyrabiam ze szkołą ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. ojj tak szkoła mnie przeraża :D

    ps. ten makijaż też mnie przeraża haha, ale tutaj chyba o to chodzi po części :PP

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć!
    Zostaję twoim 60 obserwatorem ;-) Zapraszam do odwiedzenia mnie, jeśli spodoba Ci się mój blog, proszę dodaj go do obserwowanych.
    Pozdrawiam
    Jessica
    http://jessicabanach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciągle trzymam twardo swoje zdanie,że to jeden z lepszych blogów.

    OdpowiedzUsuń
  9. ja lubię deszczyk w domu kiedy patrzę sobie przez okno z kubkiem ciepłej herbatki w ręce... pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja wręcz nienawidzę wf ! ;OO

    OdpowiedzUsuń
  11. fajnie zdjęcia a w szkole tak dziwnie po tych świętach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wf? Grr, nie cierpię! Kompletnie nie nadaje się do żadnej czynności związanej z wysiłkiem fizycznym. Fu!

    OdpowiedzUsuń
  13. Super. Dołączam do obserwatorów :D

    http://s0meonelikeme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Podoba ci się post ?!
Dodaj komentarz, napewno się odwdzięcze . :)
Masz ochotę zaobserwować?
Napisz, a zrobię to samo . :)