niedziela, 8 kwietnia 2012

Ale, że co ... ?!

Witam, witam . 
Wszystkich czytelników mojego bloga. Wiem brzmi to ogródkowo, ale dzis tam musi być . ;)

Wiec jescze razwitam wszystkich w tem wiosenno-zimowy śnieżny poranek . ;|
Tak właśnie śnieżny, bo z samego rana był, ale na szczęście już stopniał . ;)
<radocha>

Już po śniadaniu, na szczęście . ;D Właśnie teraz fejsbukuję i wysyłam życzenia . ;)
O teraz właśnie przyszedł 5 sms, którego jeszcze nie odczytałam . Oj tam, odczytam ja skończę, bo nie mogę się rozpraszać . ;D

Przepraszam, że wczoraj mnie nie było, ale tak jakoś wyszło. Bo oglądałam Bitwę na głosy, a później z siostrzyczką odkryłysmy, że na TVP1 leci Alicja, w krainie czarów . I tez namiętny maraton. ;) Hahaaha .

Zapomniałam o głosach na projekt . Wiecie gdzie jest baner, wiec już nie piszę, ale oto link . ;)


Dzisiejszy cały dzien mam zamiar odpoczywać, czytać i wgl . ;) A zresztą sie jeszcze zobaczy. 
Ale jutro napewno nigdzye się nie ruszam, co sucha to ja do domu nie wrócę, więc dziś może jakieś zdjęcia . ;> Jakby coś to jutro, albo jeszcze dziś coś na ten temat dodam, ale narazie nie mam sprecyzowanych planów, więc..

Bajo . 

10 komentarzy:

  1. wiosenno-śnieżny poranek, u mnie tak samo. ładną zimę mamy tej wiosny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A u mnie cały czas jest, ten cholerny śnieg ! -.-

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie dziś trochę padał snieg masakra ;/
    Wesołych świąt życzę :*
    Zapraszam u mnie dwa posty nowe :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Noo u mnie też śnieg padał.. grr ;<
    Obserwuje! ;)
    A co do fotografowania to chociażbyś fotografowała zwykłe przedmioty i tak wyjdą fajnie^^. Ja robię kolejną notkę o fotografowaniu i wstawię 2 zdjecia moje , mozesz ocenic.;)

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie też był śnieg O_o

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie tak waliło śniegiem że masakra.
    Możesz kliknąć w baner limonkowego szyki u mnie na blogu.?
    Obserwujemy.?

    OdpowiedzUsuń
  7. heh tak u mnie też śnieżyca ;) Alicja w Krainie Czarów oglądałam wczoraj już 3 raz bardzo mi się podoba. Miłego wypoczynku pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie też padała śnieg, niestety.

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie też sypało jak nie wiem i strasznie zimno jest brr :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Och tak, wczoraj była Alicja w Krainie Czarów. niestety nie wytrwałam do końca. Wolę jednak animowaną bajkę. A zamiast bitwy na głosy obejrzałam xfactor. Mokrego dyngusa!

    OdpowiedzUsuń

Podoba ci się post ?!
Dodaj komentarz, napewno się odwdzięcze . :)
Masz ochotę zaobserwować?
Napisz, a zrobię to samo . :)