niedziela, 1 kwietnia 2012

4 pory roku .

Hej, hej . 

Wczoraj nie miałam kiedy dodać posta, bo film oglądałam . A tak szczerze mówiąc to miałam oglądać, w połowie zasnęłam . ;D Jestem z siebie dumna . ;P

Noo ku.wa wczoraj taki fajny dzien miał być zapowiadało sie słoneczka, a tu jednego dnia 4 pory roku. Hahahaha . Raz grad, raz deszcz, raz śnieg, a raz słońce . Noo wszystko po trochę . Taka lipa, bo ani gdzieś wyjść, ani nic . ;|
Ale na szczęście znalazłam sb wczoraj cudowne zajęcie . Wiosenne pożądki . Takk wysprzątałam cały pokój i kawałek domu . Noo jeden dzien mi by nie starczył . ;D

Dzisiaj Wichów . <3 Powrót na stare śmieci . Kocham to . ;D Jak ja dawno tam nie byłam . Oczywiście nie obyło się bez aparatu . ;)
Zrobiłam parę fotek . W tym mojego kochanego pieska Wełniaka . ;)



I na koniec malenka prośba .

Podspodem umieszczam link kliknijcie Lubię to! . Prosze .


Bajo .

10 komentarzy:

  1. Śliczny !
    Obserwujesz mojego bloga może klikałaś by lubię to na facebooku ?
    http://www.facebook.com/pages/Pinkovo/389395731078362

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne zwierzaczki :P
    --------------------------
    Obserwujemy? Zapraszam ♥
    http://noeele.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Podoba ci się post ?!
Dodaj komentarz, napewno się odwdzięcze . :)
Masz ochotę zaobserwować?
Napisz, a zrobię to samo . :)