środa, 28 marca 2012

Wzruszona . ;|

Cześć, cześć. ;)
Pożeram nudę . ;| Jak zawsze . 
Noo dobra nie do końca, bo siedzie dziś cały dzień przy książce . ;D Za dużo czytam, wiem o tym . ;D
Ale wciągająca książka nie jest zła . ;) 

Dzieś alergolog i wprawdzie nic ciekawego się nie dowiedziałam . ;| Ale nie płaczmy, bo dzien po lanym poniedziałku idę na testy . Uuuuu .. Bedzie płacz . ;D
Niee noo bedę dzielna . Ku.wa nie byłam dziś w szkole i mam mega dałna . 
Muszę się ogarnąć . ;)

.....

Już . ;) Jestem poważna .

Dobra więc dziś miałam mega zajęcie wiosenne pożądki . Hahaha . Wgl znalazłam rysunki z przedszkola . O lol . Jakie ja beztalencie byłam . ;D <3 
Ale śmiechu było co nie miara . Taki obciach, ze masakra . Ale żyję i nie zaśmiałam się na śmierć . ;D

Teraz właśnie z kolegą nabijamy się z mojego opisyu na Ggaduu "jaram się Toba jak pijacy Finlandią" . Kocham to . <3 Ale nie ma jak to dwa dałny i dziwny temat . 


Jutro się odezwę . 
Bajo .

8 komentarzy:

  1. pokaż , pokaż pokaż te rysunki :D
    Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  2. hah , chciałabym zobaczyć te malowidła

    Obserwuję i zapraszam do mnie w wolnej chwili!

    OdpowiedzUsuń
  3. beautiful!!! i'm following your blog!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Hello, congratulations for your blog,I follow you, follow me
    http://angelicadjunafashiontales.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. no no fajny opis ^^

    http://fotografia-malenka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. no opisik fajny!
    obserwuję :-)

    OdpowiedzUsuń

Podoba ci się post ?!
Dodaj komentarz, napewno się odwdzięcze . :)
Masz ochotę zaobserwować?
Napisz, a zrobię to samo . :)