wtorek, 6 marca 2012

Wlosyy . ;*** ♥

Witam, po tych paru dniach . ;)

Nie pisałam, bo źle się czułam i dopiero dziś poszłam do lekarza .
Takk świetnie . Zapalenie krtani i ropne zapalenie zatok, too powodzenia sobie życzę w następnym tygodniu . ;|
Jestem genialna, dosłownie zaje.ista . Rozchorować się w środku semestru i jeszcze na dodatek wtedy gdy mamy dużo sprawdzianów . Noo idiotyzm . 

Oczywiście dziś też nie byłam w szkole, bo słabo mi było, ale zgłębiam tajemnice Szekspirowskie 'Makbeta'. Wiem ahahaha sama się z tego śmieję, ale nie mogłam dziś rano znaleźć mojego 'Harrego Pottera i Czary Ognia'. Jak się później dowiedziałam to moja mądra siostra mi to schowała, żebym lekturę zaczęła czytać . ;|
Jak to powiedziała, tu cytuję 'Masz zakaz czytania książek rozrywkowych'.
Noo dobra ja uwielbiam czytać, ale żeby lektury, no proszę, chyba nie. Dobra juro napewno cały dzień będę zgłęgiać tajniki czarnej magi wegług Mood'ego i eliksiry wg Snape'a ♥. Kocham go . ;D I te jego przetłuszczone włosy <wyśmiewacz>. Dobra kończę na ten temat, może następną notkę zrobię o Harrym Potterze . ;)

Dobra, bo obiecałam wam zdjęcia .

Proszę , oto przed, tylko nie patrzcie się na mojego ochydnego ryja . ;)


I po . To mi się podoba . ♥


I jak wam się podoba . ?!
Too bajoo . ♥

8 komentarzy:

  1. Bardzo ładne masz włoski <3
    ja tak samo jak Ty uwielbiam czytać książki ale nie lektury xD
    Życzę Ci szybkiego powrotu do zdrowia !!

    http://dont--stop--believin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. nie twoja wina żeś chora ;p
    ładny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja! kolor piękny i ślicznie ci w nim :) świetny blog :) zapraszam do siebie:) będzie mi miło jak wpadniesz:)

    OdpowiedzUsuń
  4. jaki to kolor na włosach?
    woooow! coś robiła że tak się pochorowałaś?!

    Zapraszam na nową notką :*

    OdpowiedzUsuń
  5. ale ładny kolorek :O .
    jaki to kolor?

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zdjęcia :-). A ja bym Makbeta z własnej woli przeczytała jakbym się dorwała :P.

    OdpowiedzUsuń

Podoba ci się post ?!
Dodaj komentarz, napewno się odwdzięcze . :)
Masz ochotę zaobserwować?
Napisz, a zrobię to samo . :)