czwartek, 29 marca 2012

A własnie, że nie . ;D

Hej, hej . ;)

Witam was pod koniec tygodnia . ;) I jak to móji nasz pan od wosu 'piątek tygodnia koniec i początek'.
Ja już od dziś mam weekend, bo jutro do Zielonej Góry z nimi . <3 Asia, Madzia i Anecia . ;) Moje dałny . ;D
Jeszcze napewno spotkam moją kochaną Natalę . <3 Nie wiedziałayśmy się od feri, więc trochę czasu zleciało . ;D Ale jutro mam nadzieję, że nadrobimy te wszystkie dni . ;D

Po powrocie (który jest przewidziany na około 18-19) postaram się dodać notkę i pare fotek, ale to jeszcze sie zobaczy . ;D

Hmmm . Co by tu . <mysli2> Noo więc teraz aktualnie piszę z moim ulubionym kolagą . ;D Hahahaha  . Nie ma jak to wymiana zdań na temat rekolekcji . ;D Hahahaha . Igram z ogniem, wiem . ;)


Pod wczorajszą notkę było wiele komentarzy, żebym pochawaliła się rysunkami . Przepraszam, ale mi wstyd i tyle . ;) Publikować w internecie i pokazywać moje beztalencie . ;)
Noo niee i już . ;D

Noo to bajo .

10 komentarzy:

  1. Udanego wyjazdu! :)

    Zapraszam do mnie na nowego posta: Ja-Emila.blogspot.com Będzie mi bardzo miło jeśli skomentujesz! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj, na pewno nie beztalencie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ua o Ty wredna Ty XD dawaj te rysunki

    OdpowiedzUsuń
  4. great blog

    would you like to follow each other?
    check out my latest post
    www.fashion-footprints.blogspot.com
    xxxxx

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam już na następna notkę! : ))

    OdpowiedzUsuń
  6. Love your blog, I'm your newest follower! I hope you'll follow me back and we can keep in touch, I love finding new blogs! xoxo

    http://joellenlove.com

    OdpowiedzUsuń
  7. "piątek tygodnia koniec i początek"Mały błąd się wkradł, przecież, to ksiądz Rafał tak mówi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super! udanego wypadu życzę ; ) + zapraszam na naszego bloga ^^ Różowe oczy wariatem

    OdpowiedzUsuń

Podoba ci się post ?!
Dodaj komentarz, napewno się odwdzięcze . :)
Masz ochotę zaobserwować?
Napisz, a zrobię to samo . :)