niedziela, 18 marca 2012

W poszukiwaniu slonca . O.o

Dzień jak dzień, ale jaka pogoda. <zakochany>

JAk ja teskniłam za tym słońcem . Takie skryte pragnienie . <3
Noo poprostu szaleństwo . ;D

Wczoraj wywnioskowąłm, że mam ochotę zagrać w starą dobrą grę . W Eurobiznes . Ale co najgorsze w tym wszystkim, to że go nie mam . FUCK .!

Noo kude . Pamiętam jak się siedziałao do 12 czy 1 w nocy i grało . ;D Hahaha to były czasy . 

Ale terazs naprawdę mam na to ochotę . 

Albo jazda rowerem . Noo moja miłość . Kocham to . <3
Od następnej soboty zaczynam jeździć . I to napewno .



Noo i jeszcze oczekiwany dzien wagarowicza . <3 Kocham to (też) . 
Noo wiosna . ;D

A wy macie plany na 21 marzec.?!

Bie . <3

5 komentarzy:

  1. JA już wczoraj otworzyłam swój sezon rowerowy ;)
    Teraz jeszcze poluję na jakieś rolki w końcu zacznę się ruszać ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. ja wczoraj byłam na rowerze, a dzień wagarowicza to już dawno się mnie nie tyczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam małe plany na 21 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rower ;d Uwielbiam na nim jeździc ;d

    OdpowiedzUsuń

Podoba ci się post ?!
Dodaj komentarz, napewno się odwdzięcze . :)
Masz ochotę zaobserwować?
Napisz, a zrobię to samo . :)