poniedziałek, 26 marca 2012

Tydzien .

Witam wszystkich w nowym tygodniu szkoły.
Zacny to czas . Dobra . Ogarniam się! ;)

Tak więc dziś już powiedziałek, a my chcemy już piątek i święta . Takk , dokładnie . A może chcemy święta.?! <mysli2> Szczerze mówiąc przydałoby się . ;D Ten czas, bo przynajmniej mogłabym skończyć książkę . Takk . ;) "Harry Potter i Czara Ognia" grzeją szafeczkę, przy moim łóżeczku . ;D
Więc trzeba się za siebie wziąc . ;) Tak też jestem za tym .;D

Jeszcze dziś musiałam kuzyma bawić . Ma 6 miesięcy, ale taki fajny . <zakochany> ;)
Noo i wujek powiedział, że ładnie wyglądam z takim dzieckiem . Hahahaha . <lol2>
Dosłownie ja i dzieci, ja nie mam cierpliwości to takich maluszków, a co dopiero na okrąło z takim siedzieć . 
Noo wiem jestm narwana i już . Poprostu ja uwielbiam ciszę . 


Do zobaczenia . 
Bajo .

6 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcie! :)

    Zapraszam do mnie na nowego posta: Ja-Emila.blogspot.com Będzie mi bardzo miło jeśli skomentujesz! ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Myśl, że tydzień i trzy dni do szkoły utrzymuje mnie przy życiu, haha. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też czekam na weekend;) małe dzieci są urocze:) świetne zdjęcie

    OdpowiedzUsuń
  4. Chcemy, chcemy Święta! Perspektywa wolnego poneidziałku (i to lanego) mnie totalnie jara! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ooj, taka niania z Ciebie! :D
    POWODZENIA W SZKOLE! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. coraz mniej dni do świąąąt! :))

    OdpowiedzUsuń

Podoba ci się post ?!
Dodaj komentarz, napewno się odwdzięcze . :)
Masz ochotę zaobserwować?
Napisz, a zrobię to samo . :)