sobota, 24 marca 2012

Trasa .

Witam . ;)
JAk zapewne już widzieliście blog trochę się zmienił, z biegiem czasu będę wprowadzać kolejne zmiany, ale po kolei . ;)

Nie ma jak to weekend . ;D Cały dzisiejszy dzień podróżowałam . ;D
Najpierw byliśmy pod Zieloną Górą, po bażanta. Potem wycieczka rowerowa, po której moja mama stwierdziała, że więcej nigdzie ze mną nie jedzie. Już 2 osoby mi to powiedziały, jeszcze trochę i braknie chętnych . ;|

Noo, ale czy to moja wina, ze ja uwielbiam szybką jazdę, na dłuższą trasę. No nie! Poprostu rower to moja pasja, bez niego moje zycie było by puste. ;D

Oto parę zdjęć z chodowli taty . ;)

Bażant złocisty (samiec)
 Bażant srebrzysty (samiec) - kisiec
  Bażant złocisty (samiec) 
Paw niebiestki (samiec i samica)

Jadę na misto . 
Bajo .

18 komentarzy:

  1. Wow ! Śliczne bażanty ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje :)
    Twój tata ma niezłą hodowle :)
    Świetne bażanty.

    OdpowiedzUsuń
  3. uaa! ja tak samo kocham szybka jazdę na rowerze :D super zdjecia! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Awesome shots, I love that you're posting about something different than just fashion! You're a very talented photographer, keep up with your great work! I wish I could understand the text ;) xoxo from New York City
    http://hollylovespaul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. wow pawie są przepiękne... super hodowla.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia! :D

    Zapraszam do mnie na nowego posta: Ja-Emila.blogspot.com Będzie mi bardzo miło jeśli skomentujesz. ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam cudne zdjęcia i śliczny blog dodaje się do obserwatorów dodasz się u mnie ?

    OdpowiedzUsuń
  8. mój rower stoi u narzeczonej taty w bloku z warstwa kurzu :P hahah

    nowa notka o rozdaniu u p-s-fashion - zapraszam :*
    jak mija niedziela?

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne są te pawie z ostatniego zdjęcia <33

    http://dont--stop--believin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Te bażanty wyglądają bajkowo! Ten złocisty jest rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie rozdanie .!!
    zapraszam mam nadzieje że wpadniesz .

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne ptaki! Jeszcze takich nigdy nie widziałam

    OdpowiedzUsuń

Podoba ci się post ?!
Dodaj komentarz, napewno się odwdzięcze . :)
Masz ochotę zaobserwować?
Napisz, a zrobię to samo . :)