wtorek, 20 marca 2012

Rowerr . ;)

No więc rozpoczynam notkę stwierdzeniem, że przyszła wiosna .

Lubię to .! Tak, ta bezgraniczna miłość . ;D Hahaha . ;P Ale noo proszę jaka pogoda i jak z niej nie skorzystać . ;D Tak, dobrze myślicie dziś wbiłam na rower . <3

Tak mnie rozsadzała energia, że musiałam to zrobić . ;D Hahaha . 
Noo trzeba kożystac . ;) A w dodatku jeszcze juto pirewszy dzień kalendarzowej wiosny . Lubię to (też) . ;D

Noo i dzień wagarowicza . Mamy ognisko . Yeah . FAjnie, bo zintergrujemy sie jescze klasowo . I jak to powiedziała koleżanka 'Liczy się %' . Ma rację . ;)

Troszkę inspiracji . ;D




A jak u was czujecie wiosnę.?!

Bajo . ;)

8 komentarzy:

  1. Cudowne inspiracje :) U mnie zawitała wiosna, ale czasem pada jeszcze śnieg z deszczem :(

    OdpowiedzUsuń
  2. wiosna, jak ja to lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. to twoje zdjęcia :) ?

    ja dzisiaj nie czułam ;P.
    w weekend było ładniej niż dzisiaj.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat nie moje . ;|
      Z internetu . ;)

      Usuń

Podoba ci się post ?!
Dodaj komentarz, napewno się odwdzięcze . :)
Masz ochotę zaobserwować?
Napisz, a zrobię to samo . :)