czwartek, 22 marca 2012

Odpoczywamy . ;)

Witam wszystkich . ;D

Dzisiaj miałam mega głupawkę , nie dość, że z Asią miałyśmy polewkę z naszego klasowego pijaka, to jeszcze potwornie dolała mnie głowa . Dżizes . ;|

Cały dzień na wariacki papierwch, bo tu spr z matmy to obawa, ze wychowawczyni mam na wtyka za wczorajsze. Ale jakoś przeszło . Ufff .. ;)
Żyję . Chyba .<mysli>

Jeszcze okrąglutki dzionek boli mnie ząb . Ku.wa . A od niego i ucho i skroń . Masakra. Ale ząb to i tak pestka, w przeciwieństwie tego co sie dzieje i działo w mojej głowie . Mały kacyk. Taki mini mini . ;D

Ale już trochę odżyłam i perfidnie odpoczywam . A co mi tam . ;D Raz na jakiś czas trzeba . ;) Nie no zasiadłam do kompa i lookam na fejsa, nk i inne . ;D Zraesztą jak zawsze . ;)

Ale szczerze wam powiem ja to jeszcze nie czuję tej wiosny, może wczoraj trochę poczułam, ale tak odrobinkę. Kude jeszcze liście nie rozwinęły się i tak jesiennie, ale czekam z niecierpliwością na żonkile (bo przebiśniegi już są) . ;)



Zapraszam na odpowie . ;) 
Bajo .

13 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia! :))

    Zapraszam do mnie na new posta: Ja-Emila.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. A mnie boli pięć zębów i to od prawie ponad tygodnia. :(

    zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękne zdjęcia uwielbiam przebiśniegi ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny blog . obserwuje i zapraszam do mnie . ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostawiłaś już u mnie adres maila w konkursie?:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. great pictures... captured such b'ful detils... nice blog dear if u like mine too may be v can follow each other http://lets-doll-up.blogspot.com/

    A giveaway on ma blog too

    OdpowiedzUsuń
  8. Thank you so much for your sweet comment!! Of course I follow you back!
    If you want we can follow also with bloglovin, google+, twitter and facebook?
    Come back soon to visit my blog, I'll be waiting for you!!
    Cosa mi metto???
    Three lucky person will win a pair of sunnies of therir choise, enter the contest!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne zdjęcia!
    Obserwujemy? :) Ja już obserwuję i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Hehe :> A mnie boli oko ! ;d

    OdpowiedzUsuń

Podoba ci się post ?!
Dodaj komentarz, napewno się odwdzięcze . :)
Masz ochotę zaobserwować?
Napisz, a zrobię to samo . :)