czwartek, 1 marca 2012

Nie nadążam . ;(

Kurde za dużo tego . ;| Cały czas w biegu, ani chwili wytchnienia . Noo to nie fair .

Mówię o szkole, bo nie nadążam . ;| To wszystko jest takie szybkie i wgl . Jeszcze dziś taki dzień , że masakra, nic mi się nie chciało i wgl . DNO.!

Noo dobra, może i przesadzam ,ale to jakaś porażka. Matmy nie rozkminiam, polski zawalam, pp też, a fizyka to wgl dla mnie jakaś czarna magia, tak samo jak angielski. Nienawidzę tej szkoły i tyle . ;|

Po co ja wgl poszłam do LO . Noo własnie nie wiem, miałam wybrac technikum, ale MAMA! . Tak zawsze się jej słucham i nie zawsze wychodzę na tym dobrze . Dobra nie będę już tu płakac o swoich bolączkach, ale to prawda . 

Ajć muszę zamówienie z AVON wpisać . I o jeny 'Potop' . Dobra to ostanie jest nie możliwe . ;D

Too bajo . ;**

5 komentarzy:

  1. tak to jest z tą szkołą , ja właśnie siedzę i piszę teraz referat na polski , jestem w połowie i mam go na jutro , a miałam go napisać przez ferie ale wszyscy z mojej klasy piszą go właśnie teraz xD
    więc nie przejmuj się ;**

    http://dont--stop--believin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. dasz radę! szkołę da się skończyć kiedyś w końcu :P
    ja też już powoli wbijam sobie gwoździe do trumny... za dużo tego wszystkiego :/

    Zapraszam na nową notkę u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jaki masz dokładnie kolor włosów, bo na górze jest pokazane jak farbuje z jakich włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. też nie ogarniam szkoły :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ee no to spokojnie by Ci wyszedł, może nieco ciemniejszy niż mój, ale zawsze rozjaśnić można potem :)
    ja mam naturalne takie jak na profilowym. czekam aktualnie na doczepiane włosy ! ^^

    OdpowiedzUsuń

Podoba ci się post ?!
Dodaj komentarz, napewno się odwdzięcze . :)
Masz ochotę zaobserwować?
Napisz, a zrobię to samo . :)