piątek, 23 marca 2012

Focus park .

Hej, hej . Dziś nie mam pomysłu na notkę. 
Ale chciałabym poinformować, że w ciągu najbliższego tygodnia na blogu ulegnie zmiana szaty . I to napewno. 
Poszukuję jeszcze pomysłu na logo, ale to się okaże w praniu .

Oczywiście jeśli macie jakiś pomysł to piszcie na kliknijtam@gmail.com .
Zwariowane pomysły mile widziane . ;D

Jedyna najlepsza wiadomośc to, że w piątek jedziemy do Zielonej Góry do Focusa . Yeah . ;)
Noo muszę zadzwonić do kulpeli . <3 Ona blisko do szkoły chodzi to napewno się zerwie i przyjdzie . Jak ja to kocham . Wgl nawet w kinach nie ma nic racjonalnego, same głupoty . ;|

Nie wiem, najwyżej 3 godzinki na obchód sklepów. A co! Raz na jakiś czas trzeba i można . ;D
Ale znając mnie i Asię (oraz Natalę <3) to większość czasu spędzimy w naszyk kochanym Empiku . 
Nasz raj . <3 Poprostu te książki ... Mmm . Taka magia . ;D Kochamy to . I te godziny spędzone na czytaniu opisów z tyłu książek . Cudownie . ;)
Wiem jestem nienormalna, ale taka jest prawda . Ale napewno też odwiedzimy Deichmana i inne sklepy i z obówiem i z odzieżą . Jak szaleć to szaleć .


Spadam, bo lekcje wołają . A musze zadzwonic . ;)
Bajo . 

14 komentarzy:

  1. fajny blog!
    + obserwuję i licze na rewanż! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie wręcz na odwrót. Chociaż teraz chemia idzie mi (nie zapeszając!) bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hihi, racja :) Jak szaleć, to szaleć !

    OdpowiedzUsuń
  4. Empik ! <3;;d

    http://mealm.blogspot.com/ Zapraszam. ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. miłej zabawy!
    ooo! miło <3
    weź udział w rozdaniu :D
    hahah moja też :D

    OdpowiedzUsuń
  6. followed bk sweety... thanx for ur sweet comment

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też dzisiaj byłam w sklepie! ^^

    Zapraszam do mnie na nowego posta: Ja-Emila.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Beautiful pics!!!i'm following you!!!if you like mine, do the same!!
    WWW.ZAGUFASHION.COM
    ZAGU FACEBOOK PAGE
    bloglovin follower

    OdpowiedzUsuń
  9. My dear,
    I found your blog by chance, while peeking others and I decided to check it out! I’m glad I did it, because I am really delighted with yours. It's beautiful, well structured, interesting… and it has completely got me hooked. I think we're going to get along just fine! ;) I’m your new follower and I’d be very pleased if you like my blog enough to follow it as well!
    I wish you lots of success and will surely come back often
    kisses
    http://cottoncandy-peaches@blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Cieszę się, że porady się przydadzą :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nice post and pics!
    Come to visit my blog and if you want let’s follow each other on Bloglovin, GFC and Facebook!
    xoxo
    Don't Call Me Fashion Blogger
    Bloglovin'
    Facebook

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, że u mnie takich obiektów nie otwierają:)

    Zapraszam na nowy post:*

    OdpowiedzUsuń
  13. Również uwielbiam wyprawy do Empiku, polegające na przeglądaniu opisów książek :)

    Zapraszam Cię również na mojego bloga z recenzjami książek.
    public-reading.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Podoba ci się post ?!
Dodaj komentarz, napewno się odwdzięcze . :)
Masz ochotę zaobserwować?
Napisz, a zrobię to samo . :)