piątek, 30 marca 2012

Empik .

Hej, hej wszystkim . ;)

Dziś Zielona Góra . <zakochany> Taa było cudownie, pogadałam sb z moja Natalą . <3 Hahahaha . Nie ma jak to mieć dałna . ;D 

Ale najpierw byliśmy w ochli w tym skansenie . ;)
Było nawet spoko, tylko trochę przynudzali niekiedy . Jak to powiedziała koleżanka jedyną rozrywką było jedzenie . Hahahaha . ;)

Pare fotek . ;) (robione telefonem, więc lipna jakość)



No i póżniej Focus . I jazda, bo widziałyśmy chłopaka podobnego do Natali kuzyna i taki podjar Bałażej, a to nie Błażej, tylko jakiś podobny do niego . Noo ale masakryczni, kropla w kroplę (no dobra przesadzam).

Zdjącie naszego raju . <3


Mam do was małą prośbę, ma dole jest link, a wy klikacie i lakjujecie. A od 2 kwietnia zbieramy głosy, ale link to później. W jednej z kolejnych notek . Jak narazie dziękuję za lajki . ;D


Do następnego wpisu .
Bajo .

12 komentarzy:

  1. Fajne zdjęcia! :)

    Zapraszam do mnie na nowego posta: Ja-Emila.blogspot.com Będzie mi bardzo miło jeśli skomentujesz! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Loved the pics! That house is so cuuute! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię takie wycieczki, maja klimat : )

    OdpowiedzUsuń
  4. i am now following your blog too :D
    check out my latest post
    www.fashion-footprints.blogspot.com
    xxxx

    OdpowiedzUsuń

Podoba ci się post ?!
Dodaj komentarz, napewno się odwdzięcze . :)
Masz ochotę zaobserwować?
Napisz, a zrobię to samo . :)