środa, 21 marca 2012

Dzien wagarowiczaa . ♥

Tak piękny dzień . Pogoda cudowna, no wiecie nie za ciepło i nie za zimno.
Tak idealnie. 

No więc dziś zajebiście się zaczeło, bo nie mieliśmy dwóch pierwszysch lekcji i do szkoły dopiero na 9:45. Więc moja kochana mamusia zawiozła mnie i moją Asię ♥ pod sam próg szkoły.
No wiec 3 lekcja Podstawy przedsiębiorczości, nudaaaa . ;| Coś o tym jak obliczać podatek do PIT-ów (?). Nie ogarniałam (żadna nowość). No i potem nasza ukochana lekcja chemiczulenieńka . ♥ (tak dla jasności do szkoły poszliśmy tylko ze wzglęgu na chemię, bo pani jest strasznie cięta i obawialiśmy się kartkówki). 
A co najlepsze wyraźnie było widac niezadowolenie na jej twarzy. Tak jedyna tak liczna klasa w szkole (około 16).

Potem koleżanka z klasy przyszła po naszą grupę ogniskową i wyruszyliśmy na wały . Po drodze spotkałyśmy jeszcze kolegę, ale to mniejszość . Oczywiście jak to w dzień wagarowicza wszystkie miejsca pozajmowane, ale my wytrwali poszukiwacze znaleźliszmy miejscówę . ;D

Na spółkę z Kornelką i Asią wypiłyśmy 3 piwa i w miarę trzeźwo myślące po 14 zabrałyśmy się na przestanek, ale oczywiście reszta wytrwale siedziała . ;D Tylko, że już niektórzy byli nieźle wypici . Ale takie jaja odstawiali, jak nie napady śmiechu to lezenie na ziemi, bo sie spać chciało. Noo zaj.biście. ;D

Oto 2 fotki, mało, gdzyż zapomniałam, że można zrobić parę zdjęć . ;) ♥
Tylko takie nieoficjalne . ;D




Na końcu chciałabym zaprosić na odpowie.pl. Zadawajcie pytania, a na wszystkie odpowiem . ;)

Bajo . 

10 komentarzy:

  1. Hah! Fajne zdjęcia :D

    Zapraszam do mnie na nowego posta: Ja-Emila.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej.
    Jak będziesz u mnie na blogu możesz ( pod dowolną notką) zadać mi pare pytań ..I wejść w baner BY ILO i LIMONKOWY SZYK.?
    Z góry dziękuję;)

    OdpowiedzUsuń
  3. też dziś miałam fajny dzień :) ech, mogłoby być ich więcej ;)
    Zdjęcia fajne :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie ma to jak popijawa przy ognisku :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ;) hyhy ;> Fajne zdjęcia ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. Such a great post, I really like it, these pics are so nice!And sounds like so muchfun!
    Take a look and if you want we can follow each others: Cosa mi metto???

    OdpowiedzUsuń

Podoba ci się post ?!
Dodaj komentarz, napewno się odwdzięcze . :)
Masz ochotę zaobserwować?
Napisz, a zrobię to samo . :)