sobota, 3 marca 2012

Czerwonee . ♥

Witam wszystkich uroczyście . Dziś, dnia 3 marca 2012 roku o godzinie 19:37.

Kochani uroczyście oswiadczam, że ten o to blog, a dokładniej jego prowadząca zainspirowała mnie w pewnym celu . http://martajedynak.blogspot.com/

Tym cele jest kolor czerwony na moich właosach . Takk dokładnie dziś zafarbowałam i własnie zmyłam szamponetkę i uważam że wyszedł nawet fajnie . Jutro postaram się wrzucić dwa zdjęcia dla porównania. BO dziś już nie ma jak za ciemno i nie bedzie widać efektu . 

Kochana bolgerko dziękuję. ;) Dzięki tobie odważyłam się zawsze obawiałam się ze może nie wyjść (dlatego też zrobiłam szampotetką), ale chyba się udało . ♥

Inspiracje:




Oczywiście efekt nie jest dokładnie taki jak na inspiracjach, ale dążę do takiego efektu. Na początek musiałam spróbować . ♥


To na dziś już koniec ogłoszeń parafialnych. ♥ 
I jeszcze raz dzięki . ;)

Bajo . ;** ♥

7 komentarzy:

  1. świetny kolor, ktory pasuje chyba do kazdego ;)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. latem mam zamiar sobie pofarbować na ten kolor włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie ten kolor wygląda na włosach :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. No to tylko czekać na zdjęcia ;) ja też mam zamiar sobie zafarbować, ale nie jestem na tyle odważna żeby na taki :D zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym miec takie włosy ale się nie odważe ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. ja bym się nie odważyła;)

    OdpowiedzUsuń

Podoba ci się post ?!
Dodaj komentarz, napewno się odwdzięcze . :)
Masz ochotę zaobserwować?
Napisz, a zrobię to samo . :)