piątek, 9 marca 2012

Choroba . ;|

Hej, hej . ;)
Wiecie tak po całym tygodniu przesiadzianym w domu, ciągnie mine do szkoły, ze nie wiem . 
JESTEM GŁUPIA .! Tak zgodze się . ;D 
Ale poprostu stęskniłam się za tymi moimi wariatkami za moją kochaną Asią (najlepszą koleżanką z ławki), Madzią (moją najukochańszą) i Anetką (największą gadułą w całej szkole). ;D Kocham je . <3

Ach dobrze, że już w poniedziałek wybywam do szkółki, tylko teraz to nabrobić masakra . ;| Ale co mi tam . ;D

Tak więc publicznie oświadczam, że jutro jadę do lekarza i na zakupy, bo muszę kupić sobie nowe trampki. Noo będzie w czym wybierać . ;D Jeszcze oczywiście namiętnie poszukuję sukienki na wesele kochanej kuzyneczki, ale to banał, bo już mam umówione zakupy z moim misiaczkiem . ;D
Moja kochana Edi . <3

Wgl nie wiem o czym pisać . <mysli2>

A właśnie wyczaiłam nowy song, mi się podoba . <3



A wam.?!

Too bajo . Ggadu wzywa . Awe . ;)

10 komentarzy:

  1. nie-e . mam krzywą szczękę :D:D serio!!

    OdpowiedzUsuń
  2. zdrowiej, kocham tą piosenkę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja za nic nie chciałabym teraz wrócić do szkoły :P. Udanych zakupów :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieje, ze szybko sie wyleczysz :) no i obys znalazla wymarzona kieckę ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zdrowiej kochana :) a piosenka rewelacyjna :)
    pozdrawiam, i zapraszam do mnie. Byłoby mi miło gdybyś mnie dodała :*

    OdpowiedzUsuń

Podoba ci się post ?!
Dodaj komentarz, napewno się odwdzięcze . :)
Masz ochotę zaobserwować?
Napisz, a zrobię to samo . :)