sobota, 10 marca 2012

Buciki . ♥

Witam i o zdrowie pytam . ;D

Noo hej hej . Jeste zadowolona, bo byłam u lekarza i wychodzi na to, że już prawie wyzdrowiałam . FUCK YEAH . ;)

A w dodatku kupiłam zaje.iste buciki . ♥ Kocham je .




Obcas około 10 cm. Szczerze mówiąc to dużo za nie nie zapłaciłam, bo likwidowali sklep i wyprzedawali. Mój portfel opuściło tylko 20 zł . Noo za tylko to nie byłam im się w stani oprzeć . ;D

Jutro wyprubuję je do kościółka . ♥
A jak wam się podobają .?!
Noo bie . ♥

16 komentarzy:

  1. Bardzo ładne te buciki i niewysokie <3

    http://dont--stop--believin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny blog ;)
    zapraszam na :
    http://laggerfeld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne butki.
    U mnie na blogu pojawiła się zakładka 'chatostyle' więc zapraszam do chatowania .. Mam jeszcze mała prośbę. Jak będziesz u mnie na blogu i byłabyś na tyle miłe i kliknęła w baner Iloko...?Jeżeli podoba Ci się mój blog zachęcam do obserwowania.Z góry przepraszam za SPAM.

    OdpowiedzUsuń
  4. niestety nie przerabialam ich:)
    jedyna przerobka polegala na rozjasnieniu ich:)
    wszystko inne zawdzieczam statywowi:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Są boskie. Też chcę takie świetne buty w takiej cenie 0.0.

    OdpowiedzUsuń
  6. ladne te kokardki w bucikach ;)

    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne te buty:) mam podobne z deichmanna, ale mi sie szybko rozwaliły :( Dodałam Cię do obserwowanych, pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne buty i podoba mi się grafika bloga. hehe! :)
    Zadasz mi pytanie? Z góry dziękuję :)

    http://kaasiaacee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny blog! Obserwuję i liczę na to samo: Ja-Emila.blogspot.com :))

    Co do posta... Fajne buty ;DD

    OdpowiedzUsuń

Podoba ci się post ?!
Dodaj komentarz, napewno się odwdzięcze . :)
Masz ochotę zaobserwować?
Napisz, a zrobię to samo . :)