poniedziałek, 12 marca 2012

A bo to warte świeczki ...

Hej, hej . Dziś tak jakoś luźno, bo nie mam pomysłu na notkę . ;|

Ale chciałabym wam polecić nawet tylko do przeczytania bolg kumpeli, dopiero zaczyna i już jest zozchwytywana, wsród bolgowiczów. Brdzo mi się to podoba i dlatego polecam wam jej blog. 

Tak wstępnie to powiem, że pisze taką jakby książkę i całkiem nieźle jej to idzie. Opisuje (jak dla mnie realistycznie) niby naturalna zjawiska, ale tak nie naturalnie, ciężko mi to zdefiniować, ale pisze świetnie . ;)

Bardzo chętnie umieszczam tu link . ;)


Zapraszam wszystkich do namiętnego czytania . ;)
Biee . ;)

6 komentarzy:

  1. no to jest wszystko kwestia gustu ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. warto wspierać takie talenty :)


    zapraszam do obserwacji, już niedługo konkurs! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. na pewno przeczytam;)
    + obserwuję:D

    OdpowiedzUsuń
  4. jak będę miała czas to z chęcią poczytam jej bloga :)

    Zapraszam na moje "URODZINOWE ROZDANIE" !!
    Masz szansę wygrać super kosmetyki!
    Szczegóły w filmiku na moim blogu i w notce!
    Zapraszam do wzięcia udziału!
    Wybacz spam ;**

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeczytałam i podoba mi się :-).

    OdpowiedzUsuń

Podoba ci się post ?!
Dodaj komentarz, napewno się odwdzięcze . :)
Masz ochotę zaobserwować?
Napisz, a zrobię to samo . :)