piątek, 30 marca 2012

Empik .

Hej, hej wszystkim . ;)

Dziś Zielona Góra . <zakochany> Taa było cudownie, pogadałam sb z moja Natalą . <3 Hahahaha . Nie ma jak to mieć dałna . ;D 

Ale najpierw byliśmy w ochli w tym skansenie . ;)
Było nawet spoko, tylko trochę przynudzali niekiedy . Jak to powiedziała koleżanka jedyną rozrywką było jedzenie . Hahahaha . ;)

Pare fotek . ;) (robione telefonem, więc lipna jakość)



No i póżniej Focus . I jazda, bo widziałyśmy chłopaka podobnego do Natali kuzyna i taki podjar Bałażej, a to nie Błażej, tylko jakiś podobny do niego . Noo ale masakryczni, kropla w kroplę (no dobra przesadzam).

Zdjącie naszego raju . <3


Mam do was małą prośbę, ma dole jest link, a wy klikacie i lakjujecie. A od 2 kwietnia zbieramy głosy, ale link to później. W jednej z kolejnych notek . Jak narazie dziękuję za lajki . ;D


Do następnego wpisu .
Bajo .

czwartek, 29 marca 2012

A własnie, że nie . ;D

Hej, hej . ;)

Witam was pod koniec tygodnia . ;) I jak to móji nasz pan od wosu 'piątek tygodnia koniec i początek'.
Ja już od dziś mam weekend, bo jutro do Zielonej Góry z nimi . <3 Asia, Madzia i Anecia . ;) Moje dałny . ;D
Jeszcze napewno spotkam moją kochaną Natalę . <3 Nie wiedziałayśmy się od feri, więc trochę czasu zleciało . ;D Ale jutro mam nadzieję, że nadrobimy te wszystkie dni . ;D

Po powrocie (który jest przewidziany na około 18-19) postaram się dodać notkę i pare fotek, ale to jeszcze sie zobaczy . ;D

Hmmm . Co by tu . <mysli2> Noo więc teraz aktualnie piszę z moim ulubionym kolagą . ;D Hahahaha  . Nie ma jak to wymiana zdań na temat rekolekcji . ;D Hahahaha . Igram z ogniem, wiem . ;)


Pod wczorajszą notkę było wiele komentarzy, żebym pochawaliła się rysunkami . Przepraszam, ale mi wstyd i tyle . ;) Publikować w internecie i pokazywać moje beztalencie . ;)
Noo niee i już . ;D

Noo to bajo .

środa, 28 marca 2012

Wzruszona . ;|

Cześć, cześć. ;)
Pożeram nudę . ;| Jak zawsze . 
Noo dobra nie do końca, bo siedzie dziś cały dzień przy książce . ;D Za dużo czytam, wiem o tym . ;D
Ale wciągająca książka nie jest zła . ;) 

Dzieś alergolog i wprawdzie nic ciekawego się nie dowiedziałam . ;| Ale nie płaczmy, bo dzien po lanym poniedziałku idę na testy . Uuuuu .. Bedzie płacz . ;D
Niee noo bedę dzielna . Ku.wa nie byłam dziś w szkole i mam mega dałna . 
Muszę się ogarnąć . ;)

.....

Już . ;) Jestem poważna .

Dobra więc dziś miałam mega zajęcie wiosenne pożądki . Hahaha . Wgl znalazłam rysunki z przedszkola . O lol . Jakie ja beztalencie byłam . ;D <3 
Ale śmiechu było co nie miara . Taki obciach, ze masakra . Ale żyję i nie zaśmiałam się na śmierć . ;D

Teraz właśnie z kolegą nabijamy się z mojego opisyu na Ggaduu "jaram się Toba jak pijacy Finlandią" . Kocham to . <3 Ale nie ma jak to dwa dałny i dziwny temat . 


Jutro się odezwę . 
Bajo .

wtorek, 27 marca 2012

Lekarz i rekolekcje . ;|

Witam wszystkich . Cieplutko . ;)

Nie ma jak to zajebista pogoda . <3 Kocham to .;)

Jutro alergolog . FUCK .;| Jedyny plus, ze nie idzę do szkoły . ;D <radocha> A tam rekolekcje, ale lekcje i tak są . Ale znając mnie to zaraz bym gdzieś zasłabła czy coś . ;) Noo moja odporność .;D
Hahaha . Już nie raz się tak zdarzyło .;)

Nie wiem co tu wam opisać . Hmmm .<myśli2>

O własnie szukam czegoś co się kojaży wam z ekologią, bo musimy plakaty zrobić . Na aby wszyscy wiedzieli o naszym przedsięwzięciu . A później wam opowiem jak ktoś na coś wpadnie to piszczie . Pliss . <prosi>

Czekam na propozycje . 


Noo później tu jeszcze wpadnę .
Bajo .

poniedziałek, 26 marca 2012

Tydzien .

Witam wszystkich w nowym tygodniu szkoły.
Zacny to czas . Dobra . Ogarniam się! ;)

Tak więc dziś już powiedziałek, a my chcemy już piątek i święta . Takk , dokładnie . A może chcemy święta.?! <mysli2> Szczerze mówiąc przydałoby się . ;D Ten czas, bo przynajmniej mogłabym skończyć książkę . Takk . ;) "Harry Potter i Czara Ognia" grzeją szafeczkę, przy moim łóżeczku . ;D
Więc trzeba się za siebie wziąc . ;) Tak też jestem za tym .;D

Jeszcze dziś musiałam kuzyma bawić . Ma 6 miesięcy, ale taki fajny . <zakochany> ;)
Noo i wujek powiedział, że ładnie wyglądam z takim dzieckiem . Hahahaha . <lol2>
Dosłownie ja i dzieci, ja nie mam cierpliwości to takich maluszków, a co dopiero na okrąło z takim siedzieć . 
Noo wiem jestm narwana i już . Poprostu ja uwielbiam ciszę . 


Do zobaczenia . 
Bajo .

sobota, 24 marca 2012

Trasa .

Witam . ;)
JAk zapewne już widzieliście blog trochę się zmienił, z biegiem czasu będę wprowadzać kolejne zmiany, ale po kolei . ;)

Nie ma jak to weekend . ;D Cały dzisiejszy dzień podróżowałam . ;D
Najpierw byliśmy pod Zieloną Górą, po bażanta. Potem wycieczka rowerowa, po której moja mama stwierdziała, że więcej nigdzie ze mną nie jedzie. Już 2 osoby mi to powiedziały, jeszcze trochę i braknie chętnych . ;|

Noo, ale czy to moja wina, ze ja uwielbiam szybką jazdę, na dłuższą trasę. No nie! Poprostu rower to moja pasja, bez niego moje zycie było by puste. ;D

Oto parę zdjęć z chodowli taty . ;)

Bażant złocisty (samiec)
 Bażant srebrzysty (samiec) - kisiec
  Bażant złocisty (samiec) 
Paw niebiestki (samiec i samica)

Jadę na misto . 
Bajo .

piątek, 23 marca 2012

Focus park .

Hej, hej . Dziś nie mam pomysłu na notkę. 
Ale chciałabym poinformować, że w ciągu najbliższego tygodnia na blogu ulegnie zmiana szaty . I to napewno. 
Poszukuję jeszcze pomysłu na logo, ale to się okaże w praniu .

Oczywiście jeśli macie jakiś pomysł to piszcie na kliknijtam@gmail.com .
Zwariowane pomysły mile widziane . ;D

Jedyna najlepsza wiadomośc to, że w piątek jedziemy do Zielonej Góry do Focusa . Yeah . ;)
Noo muszę zadzwonić do kulpeli . <3 Ona blisko do szkoły chodzi to napewno się zerwie i przyjdzie . Jak ja to kocham . Wgl nawet w kinach nie ma nic racjonalnego, same głupoty . ;|

Nie wiem, najwyżej 3 godzinki na obchód sklepów. A co! Raz na jakiś czas trzeba i można . ;D
Ale znając mnie i Asię (oraz Natalę <3) to większość czasu spędzimy w naszyk kochanym Empiku . 
Nasz raj . <3 Poprostu te książki ... Mmm . Taka magia . ;D Kochamy to . I te godziny spędzone na czytaniu opisów z tyłu książek . Cudownie . ;)
Wiem jestem nienormalna, ale taka jest prawda . Ale napewno też odwiedzimy Deichmana i inne sklepy i z obówiem i z odzieżą . Jak szaleć to szaleć .


Spadam, bo lekcje wołają . A musze zadzwonic . ;)
Bajo . 

czwartek, 22 marca 2012

Odpoczywamy . ;)

Witam wszystkich . ;D

Dzisiaj miałam mega głupawkę , nie dość, że z Asią miałyśmy polewkę z naszego klasowego pijaka, to jeszcze potwornie dolała mnie głowa . Dżizes . ;|

Cały dzień na wariacki papierwch, bo tu spr z matmy to obawa, ze wychowawczyni mam na wtyka za wczorajsze. Ale jakoś przeszło . Ufff .. ;)
Żyję . Chyba .<mysli>

Jeszcze okrąglutki dzionek boli mnie ząb . Ku.wa . A od niego i ucho i skroń . Masakra. Ale ząb to i tak pestka, w przeciwieństwie tego co sie dzieje i działo w mojej głowie . Mały kacyk. Taki mini mini . ;D

Ale już trochę odżyłam i perfidnie odpoczywam . A co mi tam . ;D Raz na jakiś czas trzeba . ;) Nie no zasiadłam do kompa i lookam na fejsa, nk i inne . ;D Zraesztą jak zawsze . ;)

Ale szczerze wam powiem ja to jeszcze nie czuję tej wiosny, może wczoraj trochę poczułam, ale tak odrobinkę. Kude jeszcze liście nie rozwinęły się i tak jesiennie, ale czekam z niecierpliwością na żonkile (bo przebiśniegi już są) . ;)



Zapraszam na odpowie . ;) 
Bajo .

środa, 21 marca 2012

Dzien wagarowiczaa . ♥

Tak piękny dzień . Pogoda cudowna, no wiecie nie za ciepło i nie za zimno.
Tak idealnie. 

No więc dziś zajebiście się zaczeło, bo nie mieliśmy dwóch pierwszysch lekcji i do szkoły dopiero na 9:45. Więc moja kochana mamusia zawiozła mnie i moją Asię ♥ pod sam próg szkoły.
No wiec 3 lekcja Podstawy przedsiębiorczości, nudaaaa . ;| Coś o tym jak obliczać podatek do PIT-ów (?). Nie ogarniałam (żadna nowość). No i potem nasza ukochana lekcja chemiczulenieńka . ♥ (tak dla jasności do szkoły poszliśmy tylko ze wzglęgu na chemię, bo pani jest strasznie cięta i obawialiśmy się kartkówki). 
A co najlepsze wyraźnie było widac niezadowolenie na jej twarzy. Tak jedyna tak liczna klasa w szkole (około 16).

Potem koleżanka z klasy przyszła po naszą grupę ogniskową i wyruszyliśmy na wały . Po drodze spotkałyśmy jeszcze kolegę, ale to mniejszość . Oczywiście jak to w dzień wagarowicza wszystkie miejsca pozajmowane, ale my wytrwali poszukiwacze znaleźliszmy miejscówę . ;D

Na spółkę z Kornelką i Asią wypiłyśmy 3 piwa i w miarę trzeźwo myślące po 14 zabrałyśmy się na przestanek, ale oczywiście reszta wytrwale siedziała . ;D Tylko, że już niektórzy byli nieźle wypici . Ale takie jaja odstawiali, jak nie napady śmiechu to lezenie na ziemi, bo sie spać chciało. Noo zaj.biście. ;D

Oto 2 fotki, mało, gdzyż zapomniałam, że można zrobić parę zdjęć . ;) ♥
Tylko takie nieoficjalne . ;D




Na końcu chciałabym zaprosić na odpowie.pl. Zadawajcie pytania, a na wszystkie odpowiem . ;)

Bajo . 

wtorek, 20 marca 2012

Rowerr . ;)

No więc rozpoczynam notkę stwierdzeniem, że przyszła wiosna .

Lubię to .! Tak, ta bezgraniczna miłość . ;D Hahaha . ;P Ale noo proszę jaka pogoda i jak z niej nie skorzystać . ;D Tak, dobrze myślicie dziś wbiłam na rower . <3

Tak mnie rozsadzała energia, że musiałam to zrobić . ;D Hahaha . 
Noo trzeba kożystac . ;) A w dodatku jeszcze juto pirewszy dzień kalendarzowej wiosny . Lubię to (też) . ;D

Noo i dzień wagarowicza . Mamy ognisko . Yeah . FAjnie, bo zintergrujemy sie jescze klasowo . I jak to powiedziała koleżanka 'Liczy się %' . Ma rację . ;)

Troszkę inspiracji . ;D




A jak u was czujecie wiosnę.?!

Bajo . ;)

niedziela, 18 marca 2012

W poszukiwaniu slonca . O.o

Dzień jak dzień, ale jaka pogoda. <zakochany>

JAk ja teskniłam za tym słońcem . Takie skryte pragnienie . <3
Noo poprostu szaleństwo . ;D

Wczoraj wywnioskowąłm, że mam ochotę zagrać w starą dobrą grę . W Eurobiznes . Ale co najgorsze w tym wszystkim, to że go nie mam . FUCK .!

Noo kude . Pamiętam jak się siedziałao do 12 czy 1 w nocy i grało . ;D Hahaha to były czasy . 

Ale terazs naprawdę mam na to ochotę . 

Albo jazda rowerem . Noo moja miłość . Kocham to . <3
Od następnej soboty zaczynam jeździć . I to napewno .



Noo i jeszcze oczekiwany dzien wagarowicza . <3 Kocham to (też) . 
Noo wiosna . ;D

A wy macie plany na 21 marzec.?!

Bie . <3

poniedziałek, 12 marca 2012

A bo to warte świeczki ...

Hej, hej . Dziś tak jakoś luźno, bo nie mam pomysłu na notkę . ;|

Ale chciałabym wam polecić nawet tylko do przeczytania bolg kumpeli, dopiero zaczyna i już jest zozchwytywana, wsród bolgowiczów. Brdzo mi się to podoba i dlatego polecam wam jej blog. 

Tak wstępnie to powiem, że pisze taką jakby książkę i całkiem nieźle jej to idzie. Opisuje (jak dla mnie realistycznie) niby naturalna zjawiska, ale tak nie naturalnie, ciężko mi to zdefiniować, ale pisze świetnie . ;)

Bardzo chętnie umieszczam tu link . ;)


Zapraszam wszystkich do namiętnego czytania . ;)
Biee . ;)

sobota, 10 marca 2012

Buciki . ♥

Witam i o zdrowie pytam . ;D

Noo hej hej . Jeste zadowolona, bo byłam u lekarza i wychodzi na to, że już prawie wyzdrowiałam . FUCK YEAH . ;)

A w dodatku kupiłam zaje.iste buciki . ♥ Kocham je .




Obcas około 10 cm. Szczerze mówiąc to dużo za nie nie zapłaciłam, bo likwidowali sklep i wyprzedawali. Mój portfel opuściło tylko 20 zł . Noo za tylko to nie byłam im się w stani oprzeć . ;D

Jutro wyprubuję je do kościółka . ♥
A jak wam się podobają .?!
Noo bie . ♥

piątek, 9 marca 2012

Choroba . ;|

Hej, hej . ;)
Wiecie tak po całym tygodniu przesiadzianym w domu, ciągnie mine do szkoły, ze nie wiem . 
JESTEM GŁUPIA .! Tak zgodze się . ;D 
Ale poprostu stęskniłam się za tymi moimi wariatkami za moją kochaną Asią (najlepszą koleżanką z ławki), Madzią (moją najukochańszą) i Anetką (największą gadułą w całej szkole). ;D Kocham je . <3

Ach dobrze, że już w poniedziałek wybywam do szkółki, tylko teraz to nabrobić masakra . ;| Ale co mi tam . ;D

Tak więc publicznie oświadczam, że jutro jadę do lekarza i na zakupy, bo muszę kupić sobie nowe trampki. Noo będzie w czym wybierać . ;D Jeszcze oczywiście namiętnie poszukuję sukienki na wesele kochanej kuzyneczki, ale to banał, bo już mam umówione zakupy z moim misiaczkiem . ;D
Moja kochana Edi . <3

Wgl nie wiem o czym pisać . <mysli2>

A właśnie wyczaiłam nowy song, mi się podoba . <3



A wam.?!

Too bajo . Ggadu wzywa . Awe . ;)

wtorek, 6 marca 2012

Wlosyy . ;*** ♥

Witam, po tych paru dniach . ;)

Nie pisałam, bo źle się czułam i dopiero dziś poszłam do lekarza .
Takk świetnie . Zapalenie krtani i ropne zapalenie zatok, too powodzenia sobie życzę w następnym tygodniu . ;|
Jestem genialna, dosłownie zaje.ista . Rozchorować się w środku semestru i jeszcze na dodatek wtedy gdy mamy dużo sprawdzianów . Noo idiotyzm . 

Oczywiście dziś też nie byłam w szkole, bo słabo mi było, ale zgłębiam tajemnice Szekspirowskie 'Makbeta'. Wiem ahahaha sama się z tego śmieję, ale nie mogłam dziś rano znaleźć mojego 'Harrego Pottera i Czary Ognia'. Jak się później dowiedziałam to moja mądra siostra mi to schowała, żebym lekturę zaczęła czytać . ;|
Jak to powiedziała, tu cytuję 'Masz zakaz czytania książek rozrywkowych'.
Noo dobra ja uwielbiam czytać, ale żeby lektury, no proszę, chyba nie. Dobra juro napewno cały dzień będę zgłęgiać tajniki czarnej magi wegług Mood'ego i eliksiry wg Snape'a ♥. Kocham go . ;D I te jego przetłuszczone włosy <wyśmiewacz>. Dobra kończę na ten temat, może następną notkę zrobię o Harrym Potterze . ;)

Dobra, bo obiecałam wam zdjęcia .

Proszę , oto przed, tylko nie patrzcie się na mojego ochydnego ryja . ;)


I po . To mi się podoba . ♥


I jak wam się podoba . ?!
Too bajoo . ♥

sobota, 3 marca 2012

Czerwonee . ♥

Witam wszystkich uroczyście . Dziś, dnia 3 marca 2012 roku o godzinie 19:37.

Kochani uroczyście oswiadczam, że ten o to blog, a dokładniej jego prowadząca zainspirowała mnie w pewnym celu . http://martajedynak.blogspot.com/

Tym cele jest kolor czerwony na moich właosach . Takk dokładnie dziś zafarbowałam i własnie zmyłam szamponetkę i uważam że wyszedł nawet fajnie . Jutro postaram się wrzucić dwa zdjęcia dla porównania. BO dziś już nie ma jak za ciemno i nie bedzie widać efektu . 

Kochana bolgerko dziękuję. ;) Dzięki tobie odważyłam się zawsze obawiałam się ze może nie wyjść (dlatego też zrobiłam szampotetką), ale chyba się udało . ♥

Inspiracje:




Oczywiście efekt nie jest dokładnie taki jak na inspiracjach, ale dążę do takiego efektu. Na początek musiałam spróbować . ♥


To na dziś już koniec ogłoszeń parafialnych. ♥ 
I jeszcze raz dzięki . ;)

Bajo . ;** ♥

czwartek, 1 marca 2012

Nie nadążam . ;(

Kurde za dużo tego . ;| Cały czas w biegu, ani chwili wytchnienia . Noo to nie fair .

Mówię o szkole, bo nie nadążam . ;| To wszystko jest takie szybkie i wgl . Jeszcze dziś taki dzień , że masakra, nic mi się nie chciało i wgl . DNO.!

Noo dobra, może i przesadzam ,ale to jakaś porażka. Matmy nie rozkminiam, polski zawalam, pp też, a fizyka to wgl dla mnie jakaś czarna magia, tak samo jak angielski. Nienawidzę tej szkoły i tyle . ;|

Po co ja wgl poszłam do LO . Noo własnie nie wiem, miałam wybrac technikum, ale MAMA! . Tak zawsze się jej słucham i nie zawsze wychodzę na tym dobrze . Dobra nie będę już tu płakac o swoich bolączkach, ale to prawda . 

Ajć muszę zamówienie z AVON wpisać . I o jeny 'Potop' . Dobra to ostanie jest nie możliwe . ;D

Too bajo . ;**