sobota, 4 lutego 2012

Zimnoo . ;|

Hej, hej . Jak ja już potwornie chcę feriee . ;|
Noo i to szybko, na dworze piz****, a ja do szkoły . No chybasz NIE.!
Jakaś porażka .

Noo mam ambitne plany na ferie. ;D

Do mojej Natali jadę, na cału tydzień .! Jess .
Huehuehuehue . Będziemy grać w 'Gwałciciela' . (bez skojażeń to tylko gra w karty) .
Niee no to jest mega gra i kojarzy się z wakacjami. ;)
Takie git wspomnienia i te nasze gry w piłkę. Oj dobra, bo już się rozmarzyłam. 

Poprostu chcę feriee . Zrozumcie.!



A jak wam mija weekend.??

Kończę, bo książka mnie woła. ;) Bye . ;**

9 komentarzy:

  1. Kiedy masz ferie?
    Fajna nazwa gry :P
    Mi spoko mija weekend :)
    + też obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero 10 lutego zaczynam . ;|
      Masakra .

      Usuń
  2. O jak późno masz ferie ! ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. ojej.jeszcze nie masz ferii?
    mi sie juz koncza w poniedzialek:(
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. ja juz jutro do szkoły ;.
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej. Zmieniłam adres bloga, obecny adres mojego bloga to danicaaaa.blogspot.com (4 a na końcu) mam nadzieję, że dalej będziesz odwiedzać i komentować mojego bloga. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. o, to kiedy masz ferie? mi się już w tym tygodniu kończą :c
    weekend mój spędzony w jakimś tam zadupiu, odcięta od cywilizacji, także no :):*

    OdpowiedzUsuń

Podoba ci się post ?!
Dodaj komentarz, napewno się odwdzięcze . :)
Masz ochotę zaobserwować?
Napisz, a zrobię to samo . :)