piątek, 17 lutego 2012

Walentynki, tłusty czwartek .;)

Jakoś to wszystko tak szybko mija . ;/
Pamiętam jak zaczynały mi się ferie, a tu już koniec pierwszego tygodnia . A niech to .!!! ;|

Nie lubię tego . ;/ Jeny ja chcę tak z miesiąc wolnego . Noo proszę . ;)

A wgl to walentynki bez większych niespodzianek, no i dobrze . Tłusty czwartek tłusto . ;P Ale noo trzeba pojeść pączków . ;) Huehuehuehue . 

Lodowisko noo całe nogi w siniakach . Hahahaha . Nie ma jak to łamaga . Noo ale je dopiero drugi raz miałam na nogach łyżwy więc się nie dziwić . ;)
Oto parę fotek . ;)





Jeszcze twardo tydzień filmowy, bo non stop siedzimy i oglądamy filmy . 

Harry Potter . <3 Kocham to . <zakochany> Cała seria . Yeah . ;D

Kac vegas. Too jest megaa . ;) I w Las Vegas i w Bangoku . Zajebiste . ;)

A wam podobają się te filmy .?!

Dobra kończę, bo lodowisko wzywa, aby je odśnieżyć . Bie . ;)

5 komentarzy:

  1. Nie bałaś się, że się pod Tobą załamie lód? ;) Dziękuję za komentarz :) i zapraszam ponownie, jest nowa notka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym się bała jeździć na takim lodzie ;> Poza tym, też mam teraz ferie, po prostu strasznie szybko mijają, co jest dobijające .. zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tyle, że Wy macie 2 tyg ferii ja jeden :(:(
    jaki bałwan xD
    eejjj :( ja nie jadłam pączków! zapomniałam!!!!!!!!!!!! ;/ :(:(

    OdpowiedzUsuń

Podoba ci się post ?!
Dodaj komentarz, napewno się odwdzięcze . :)
Masz ochotę zaobserwować?
Napisz, a zrobię to samo . :)