sobota, 11 lutego 2012

' Tylko ty, chwytasz każdy zmysł, teraz wiem, czym miłość jest... '

Witamm . Dziś szybko, bo jadę do kumpeli i cały tydzień rozp.erdalamy naszą wieś . ;D
Jak robimy szumm . ;)

Leciała w radiu piosenka, a ja się w niej zakochałam. Takk piosenka Ewy Jach 'Mamy czas' .
Kocham to . <3
Jest boska posłuchajcie . ;D


Jak wam się podoba.?! Tylko szczerzee .!!

Podczas pobytu u niej postaram się napisać, ale nie wiem . Noo nie obiecuję . ;|
Ale najwyżej jej brat nas pobije . ;D

Miłych ferii jeśli ktoś je ma. A ci co do szkoły w poniedziałek, to powodzeniaa . ;D ;**** . <3

Bie. <3 ;*** . Kocham wass . ;)

7 komentarzy:

  1. jak moje :)
    fajna piosenka ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna piosenka! Już ją słyszałam w radio, ale nie miałam pojęcia o istnieniu jakiejś Ewy Jach. P.S Miłej zabawy życzę:P

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny blog ;)

    Obserwujemy ;>
    Zapraszam do siebie ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję! :) Ale ładna piosenka, w sam raz na święto zakochanych! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oja nawet nie mów.. ja jeszcze 3 dni :/

    OdpowiedzUsuń

Podoba ci się post ?!
Dodaj komentarz, napewno się odwdzięcze . :)
Masz ochotę zaobserwować?
Napisz, a zrobię to samo . :)