wtorek, 28 lutego 2012

Szkoła . ;|

Przepraszam, ale nie mam kiedy pisać . ;| Noo ferie się skończyły i nawał obowiązków . Jeszcze jutro mamy spr . Fuck .!
Ale noo luz trzeba przeżyć . ;/ 

Co robię .?! Noo właśnie słucham mojej ukochanej piosenki, dobra piosenek . ;D 
Tak więc. 

Lil Wayne & Bruno Mars 'Mirror' . Uwielbiam ten song, a najbardziej ten sielankowy początek . ;D <3


Lil Wayne ma zaje.iste piosenki . Zakochałam się w nich . ;D Noo oczywiście Bruno Mars też 'Grenade' . Nooo świetna, jak dopiero weszła to od razu mi sie spodobała . Doliczymy do tego jeszcze 'Bilionere' i 'Just the way you are' . Nooo cudo . 

Na koniec polska, jakoś nie przepadam za takimi, ale akurat Pezet i Małolat mają fajne . ;D
Tak więc . Przed państwem .!!

Pezet & Małolat 'Dopamina' . <3


Jak wam się podobają .??

Kończę, bo jutro spr, a jeszcze muszę odwiedzić wasze blogi . ;D Bye . ;***

4 komentarze:

  1. powodzenia na sprawdzianie jutro <33 ja mam w piątek :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tak samo jak Ty mam tyle obowiązków , że nie mam nswet za bardzo czasu pisać notek ...
    bruno mars jest świetny a moja ulubiona jego piosenka to " granade " :***

    http://dont--stop--believin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza nutka super ;) powodzenia na spr ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam piosenki Bruno Marsa :-D.

    OdpowiedzUsuń

Podoba ci się post ?!
Dodaj komentarz, napewno się odwdzięcze . :)
Masz ochotę zaobserwować?
Napisz, a zrobię to samo . :)