środa, 8 lutego 2012

Przepraszam . ;/

Hej, hej .
Przepraszam za nieobecność, ale już tylko parę dni zostało do ferii i mamy mnóstwo spr . ;|

No ŻAL mi ich . A to sprawdziam, a to kartkówka.! Noo chore .
I jeszcze potem głupi komentarz,ale wy macie obowiązek uczyć się z lekcji na lekcję. No chyba NIE .
Tak mam dziennie po 7 lekcji i z każdej coś zadają, w dodatku, chociaż w tygodniu jeden jakiś sprawdzian pieszemy, więc trzeba się pouczyć .

Im to jest łatwo powiedzieć. Nich kur** zobaczą ile my tego mamy . Noo poprostu jestem zbulwersowana .!
Denerwyje mnie to dziwne podejście nauczycieli do nas, bo to, że jesteśmy w szkole średniej to nie znaczy, że mamy więcej czasu . Kuwa jeb** tych nauczycieli . 

Noo denerwuje mnie to .!!

Dobra trzeba się ogarnąć . ;)



No więc jeszcze trochę i mamy walentynki . Ciekawe, co znów wykombinuję . ;)

Ajć zobaczy się . ;)

A jak u was ? Też czekacie ma walentynki.?

Kocham was . <3 Bie . ;)

6 komentarzy:

  1. nie kręcą mnie walentynki :d

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam ferie, też mi się kończą ;(;(;(
    I w chuja sprawdzianów też mam :9
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. mi też ferie się kończą :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ty jedna wgl nie ogarniasz nauczycieli -,-
    Czekam na walentynki, ale sama nie wiem dlaczego :d

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też miałam masę spr.... masakra!

    OdpowiedzUsuń
  6. ja tam wspominam że w liceum to mało się robiło...nie to co teraz. Pewnie chłopak coś wymyśli- niech się wysili xd

    OdpowiedzUsuń

Podoba ci się post ?!
Dodaj komentarz, napewno się odwdzięcze . :)
Masz ochotę zaobserwować?
Napisz, a zrobię to samo . :)