piątek, 3 lutego 2012

Powrót króla . ♥

Przepraszam, ale nie mam ostatnio czasu . ;|
Koleżanki wkręciły mnie do gazetki szkolnej i mam rubrykę w humorem .
Tzn mam zrobić śmieszny komiks rysunkowy z okazji wiosny lub Dnia Kobiet.
Noo trzeba coś wymyślić . ;D

A jak tak u was koniec tygodnia, bo u mnie LIPA. W poniedziałek spr z mapy politycznej świata, a w środę spr z bio . ;|

Noo FUCK .! Ale żyje się dajej . ;)

Ale dziś 'Władca pierścienia: Powrót króla' . Noo ogląda się, uwielbiam to. Razem z tatusiem przy kominku i z miseczką popkormu w łapce . ♥ Love this .;D

Teraz umilam sobie czas tą nutą .


Za każdym razem kojarzy mi się to z TVN i reklamą do 'Władcy pierścieni' . ;D

A wam.?

Spadam . Bye, bo muszę poodwiedzać bolgi . 

3 komentarze:

Podoba ci się post ?!
Dodaj komentarz, napewno się odwdzięcze . :)
Masz ochotę zaobserwować?
Napisz, a zrobię to samo . :)