wtorek, 21 lutego 2012

'..mam piloto, mam laptopo..' ♥

Lakuję tą reklamę . ;)


Hahaha . Pod ostatnim wpisem było wiele komentarzy, czy nie bałam się, że pękniee . ;)
Powiem wam jednoo niee, tam lód był tak gruby, że nie wiem . A pozatym myy prędzej po nim skakaliśmy, żeby sprawdzić . ;)

A wróćmy do dziś . ;) Too fejsbukuję , tak .! Dokładnie, pożeram nudę . ;) Noo kumpela i sis czytają, a ja twardo odpisuję, na GG i fejsie . Hahahaha . Nooo jutro zakupy, muszę kupić sb czarny lakier i to obowiązkowo . ;)

Noo jak kupię coś fajnego to wam pokarzę , napewnoo . ;)

Dobra kończę, bo fejsbuś wzywa . <3 Bie . 

7 komentarzy:

  1. Ojj uważaj na lodzie nastepnym razem ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. odkąd ta reklama pojawiła się w tv, to od czasu do czasu chodząc po domu łapię jakąś taką fazę - i śpiewam ją sobie pod nosem ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. rozum i serce - love it! ;)
    zapraszam do mnie na nowy post, może masz ochotę się poobserwować? buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. UWAŻAJ NA LÓD NASTĘPNYM RAZEM !

    :))

    ZAPRASZAMY DO NAS NA NOWĄ NOTKĘ :

    http://oneloveonedna.blogspot.com/2012/02/new-clothes.html

    http://oneloveonedna.blogspot.com/2012/02/new-clothes.html

    XOXO !!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. kocham ich mam pilotooooo mam laptopoooooooooooo :D
    Moja mam ma to jako dzwonek nawet :D
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja najbardziej lubię reklamę, w której serce łazi w stroju królika ;-D.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej hej! U mnie nowa notka a w niej:
    - co u mnie
    - rzeczy z PL
    - nowosci <3
    - zdjęcia
    - apel
    Zapraszam - pozostaw komentarz. Będę wdzięczna <3

    OdpowiedzUsuń

Podoba ci się post ?!
Dodaj komentarz, napewno się odwdzięcze . :)
Masz ochotę zaobserwować?
Napisz, a zrobię to samo . :)