sobota, 25 lutego 2012

Ciasteczkaa .

Przepraszam, ala nie mam czasu tu pisać . ;|

Niby mam ferie i wgl, ale tak jakoś wyszło . ;/ Ale podczas szkoły postram się to nadrobić . ;D

A wdl to nie wiem, czy zauważyliście, ale od niedawna komentarze mogą dodawać nie zalogowani . Zapraszam!!

Noo więc, kumpela dziś pojechała do domu . ;| Noo kłania się powrót do szkółki. Nieeee .!
Noo nie chcę, ja wolę jeszcze z tydzień wolnego . Taakk . I to migiem . ;D

Noo dobra, nie wiem co tu wam dziś opowiedzieć . Noo . Hmmm. !

Huereka . Wiem . Noo więc przed chwilą skończyłam rodić ciasteczka z czekoladą . One są takie pyszne . 
Oczywiście jeszcze zgodnie z tradycją pierwszą blaszkę spaliłam . ;D Noo taka jestem . Poprostu gadałam przez telefon i całkiem zapomniałam o ciastkach . 

Hahahaha . Węgielki . ;D


A mam do was prośbę, powiedzcie mi o czym chcecie czytać na moim blogu, to się dostosuję, bo ostatnio jakoś nie mam pomysłów na nowe notki . ;|

To bye . Czekam na propozycje . ;D

8 komentarzy:

  1. Tak. Gra zły charakter :-D.

    OdpowiedzUsuń
  2. obserwuję i zapraszam do obserwowania mojego bloga ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. taaak?! ja mam go na paznokciach. jaki jest według Ciebie?

    OdpowiedzUsuń
  4. Również chciałabym mieć wolne... tak z rok.
    Czekoladowe ciastka? Pyychota.

    OdpowiedzUsuń
  5. nawet węgielki da się przełknąć ;)
    Poza tym - zawsze musi być te kilka przypalonych blach, zanim dojdziemy do wprawy ;)

    Dziękuję za odwiedziny u mnie i zapraszam ponownie,
    tym razem na pierwsze rozdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. węgielki jadłam kiedyś na obozie :P nie za smaczne :D

    Hej, zapraszam na nową notkę o Norwegii.
    Dziękuję z góry :*
    http://martajedynak.blogspot.com

    Przepraszam za spam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. DZIĘKUJEMY ZA KOMENTARZ ! KOCHAMY CIASTECZKA - SZCZEGÓLNIE CZEKOLADOOOWE ! PODZIEL SIĘ : p

    XOXO :

    WWW.ONELOVEONEDNA.BLOGSPOT.COM

    P.S KONKURS Z BRANSOLETKAMI SO I AM NA NASZYM BLOGU : ) ZAPRASZAMYYY

    OdpowiedzUsuń

Podoba ci się post ?!
Dodaj komentarz, napewno się odwdzięcze . :)
Masz ochotę zaobserwować?
Napisz, a zrobię to samo . :)