środa, 25 stycznia 2012

Wkurw na cały swiat . ;|

Jesuu jakiego mam dziś nerwa . Dziś ostatni dzień wolnego neta .
A niech to szlag . ;|

Ja pier**** noo masakra, nie rozumiem jak tak można . ?! Ciekawe czy sam pan Premier nie piratuje, jakoś nie sądzę, ale bardzo będę się cieszyć jak go przykną na 24 h . ;D

Będzie wypas . ;P

Ale no zajebiście, bo już wgl net nie będzie do niczego potrzebny . ;| 

Dziś krótko, bo na pożegnanie . Nie wiadomo, czy nie poblokują blogów, jak nie to będę pisać, a jak tak to hu* . 

Na pocieszenie dwie nuty . Ja je kocham . ;)



Noo to bye . Będę tesknić . ;(

7 komentarzy:

  1. Jestem wsciekła z tego powodu, kto w ogóle to wszystko wymyślił ?! i czy oni w ogóle wiedzą co robią? raczej nie !! mam nadzieję, że nie zablokują nam blogów ;*...

    OdpowiedzUsuń
  2. piratuje, ostatnio widziałam pliki ściągnięte na jego kompa na jakiejś stronie :p
    to jest towarzystwo wzajemnej adoracji i nic nie to nie poradzimy ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. niee to nie ejst ostatni dzien ;)) oni tylko jutro cos tam podpisuja ale to nie przemawia za tym ze to wchodzi w zycie od razu :D wiec chill ;)) ja jestem pozytywnie nastawiona i wiem ze polska da tam takie klauzule ktore beda dla nas git :D a jesli nie to polska da w dupe rzadowi i sie z tego wycifaja haha

    OdpowiedzUsuń
  4. Beznadzieja....... każdy jest chyba zły.......
    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★

    Z przyjemnością obserwuje, blog jest sliczny:) i zapraszam do obserwowania u mnie:)
    pozdrawiam:):*:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Też kocham Grubsona :) Poobserwujemy się? http://karo-just-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. nie wiedzą co kurwa robią z tym ACTA -.-
    Naprawimy to <3

    OdpowiedzUsuń

Podoba ci się post ?!
Dodaj komentarz, napewno się odwdzięcze . :)
Masz ochotę zaobserwować?
Napisz, a zrobię to samo . :)