sobota, 7 stycznia 2012

Tak na początek . ;)

Noo więc przepraszam . ;) Znów mi się przyspało . ;|

Ale noo poprostu święta i nowy rok z moimi czubami . To się zapomniało. ;D
No wgl mam parę postanowień. Kude trzeba zacząć biegać . ;D Bo mnie ten mój brzuszek rozpieprza. ;/
Jeszcze, poprawić się z fizyki, co u mnie jest nie możliwe . A i jeszcze takich parę, ale to kiedy indziej . ;)

  A wy macie jakieś postanowienia .??  A wgl jak tam nowy rok.?? 

No u mnie pod znakiem zapytania, poprostu wszystko wraca, podobał mi się pewnien chłopak i dziś w nocy znów to wróciło . ;| Śnił mi się . Jakaś masakra, a ja go tak kocham . ;/

Noo życie i masacra . ;| No ale nie powiem, że jest brzydki czy coś . ;) Całkowicie mój typ, tylko, głupio znów do niego zagadać, bo już około 2 razy powiedziałam, mu, że mi się podoba i taka porażka . ;| Poprostu ŹLE . ;(



Chciałabym cofnąć czas, no ale nie da się. Szkoda, ahh dobra nie będę wam się rozpisywać o tokich głupotach .

Opowiadajcie ja minął sylwester i jak tak początek nowego roku.

2 komentarze:

  1. Ja to znowu jestem taka, że za Chiny ludowe chłopcu nie powiem ,że mi się podoba :)
    www.maredo.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Zacząć biegać ... oj ja tez już od dawna pragnę, ale jakoś nie umiem znaleźć chociaż minuty wolnej na zrealizowanie tego, jestem totalnym leniem, nie chce mi się, mam motywacje, ale to i tak nie działa. Brrr

    Obserwuje i pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń

Podoba ci się post ?!
Dodaj komentarz, napewno się odwdzięcze . :)
Masz ochotę zaobserwować?
Napisz, a zrobię to samo . :)