poniedziałek, 16 stycznia 2012

Sukienka. ;)

Ostatnio miałam schize (a dokładniej wczoraj) na kokardy z włosów, ale no cóż zakochałam sie w tym.

Terza pokarzę wam parę sukienek i czekam na szczere opinie.

No więc zaczynajmy:

1.
Moja faworytka. Gdy tylko ją zobaczyłam to od razu wpadła mi o oko . <3

2.
Tę przesłała mi koleżanka, ale też jest świetna . ;)

3.
Jest jeszcze koloru niebieskiego, fioletowego i różowego, ale coż mogę poradzić na to, że mam słabość do czarnego . ;D

4.
Teraz mam też słabość do koronki . ;)

5.
Kolor jej mnie powala . <3

6.
Taka skromna, ale ładna.

7.
To już ostatnia, taki styl marynarski  ale też megaa . ;)

No i już koniec .!!

Do jutra blogersii . ;) Czekam na uczwiwe oceny .

7 komentarzy:

  1. Mi też najbardziej podoba się ta pierwsza, jest boska <3
    Dziękuję Ci za komentarz, za to co powiedziałaś i za to że we mnie wierzysz ;*** nawet nie wiesz ile to dla mnie znaczy :)
    Ps: ja też dodaję się do obserwatorów ...:D

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkie są boskie <333333333333
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne sukienki :) ale uważam że pierwsza najlepsza :))

    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń

Podoba ci się post ?!
Dodaj komentarz, napewno się odwdzięcze . :)
Masz ochotę zaobserwować?
Napisz, a zrobię to samo . :)