piątek, 27 stycznia 2012

Na koniec i początek . ;)

No, bo dziś piątek, tygodnia koniec i początek . ;)

Hahaaha dokładnie, dziś już humorek lepszy. ;)
Noo, ale jutro do mojego skarba spać . Noo megaa . ;) ♥
Będziemy szaleć, noo może przesadziłam, bo my już ohohoho i jeszcze trochę się nie widziałyśmy i pewnie nie będziemy mogły się nagadać . Jak zawsze . ;D

Dobra więc jutro napewno tu nie zajrzę, chyba, że wcześniej, ale raczej nie, może dopiero w niedzielę, choć nie wiem o której wrócę . ;| Ale postaram się . ;)

Noo i jeszcze dziś dzwoniłam moja iG . I na przywitanie 'Zakład pogrzebowy 'Radość' witam' . A ja taki WTF.? Nie ogarnęłam. Jeszce w dodatku dzwoniła z telefonu swojego taty, a nie mam jego numeru i wyświelił mi się nr . A ja tak ciekawe kto . A to ona . 


Kocham to .  ♥

A oto zdjęcie zrobione podczas powtrtu do domku . ;)


Jaki widok.

Do następnego razu blogowicze . Bye . ;** .  ♥

4 komentarze:

  1. szkoda ,ze jutro tutaj nie zajrzysz .
    ładna fotka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha, Twoja koleżanka ma niezłe poczucie humoru.
    Chcę, aby śnieg już sobie poszedł!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekna boska sniegowa zima!!!!!!!!!!:):*:*:*:**:


    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
    Pozdrowienia:):* Zapraszam na kolejny nowy post do mnie!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. do mnie dzwonił kiedys facet z really zakladu pogrzebowego i zaczął mi opowiadać o ich ofercie...? a ja przecież żyje i mam się w miarę dobrze ;p jakie to oni nie mają promocje ;p

    OdpowiedzUsuń

Podoba ci się post ?!
Dodaj komentarz, napewno się odwdzięcze . :)
Masz ochotę zaobserwować?
Napisz, a zrobię to samo . :)