wtorek, 24 stycznia 2012

Na koniec i początek .

Ajć zapomniałam ostatnio sie was spytać jak wam się podoba mój nowy projekt bloga . ;)
Noo czekam na uczciwe opinie . ;D

Sama robiłam górę . ;) Tylko nie żeby było, ze się chwalę, tylko po prostu choć raz wykorzystałam w praktyce tego co się nauczyłam w szkole . ;D Przerabiałam w GIMP-ie . Hahahaah . I wyszło (jak dla mnie) mega . ;D

Noo dobra pochwalę się, bo dostałam od rodziców telefon . ;) <zakochany>

Nokia C2-02 . Oto jej zdjęcie . ;)


Jak narazie jeszcze go nie obczaiłam i wgl. Narazie ciężki jak dla mnie w obsłudze . ;|
Ale z czasem się wyrobi . 

A noo i jeszcze nie mówiłam, ale ciekawe co z tymni AKTAMI, bo przecież mogą poblokowac nasze bolgi . ;| Kurde nie wiem co o tym myśleć . ;/

Ej wypowiedzcie się na ten temat . ;) Prosze . ;**

Too papatki, blogowicze, już tęsknię . ;***

6 komentarzy:

  1. ACTA to zło. zablokują większą część neta nie zważając na to, że przecież ktoś może z tego korzystać i wgl. blogi na pewno zablokują ze względu na jakieś tam głupie prawa autorskie pewnie :/
    telefon fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. eh :( nie cchcę stracic blogaa...

    OdpowiedzUsuń
  3. acta zło.
    Nokie najlepsze, ja męczę się juz rok z szajsungiem s7070 diva ;/

    OdpowiedzUsuń

Podoba ci się post ?!
Dodaj komentarz, napewno się odwdzięcze . :)
Masz ochotę zaobserwować?
Napisz, a zrobię to samo . :)