wtorek, 31 stycznia 2012

mgr farmaceutka

Przepraszam, że wczoraj nie pisałam, ale tak wyszło, byłam padnięta, a pozatym spr z fizyki .
No masakra Grawitacja, czy coś.
Dobra i tak nie wiem, bo po h** mi to . ;D

Noo i dziś miałam porady zawodowe. I się wie, pani mnie się pyta kim chcę zostać w przyszłości, a ja farmaceutką. Ona noo zaraz zobaczymy . I według testu jestem do tej roboty stworzona, także FARMACJO przybywam . ;D No może narzie BIO-CHEM przybywam . ;P



No się wie będę panią aptekarką . Ale co ona mi nagadała, to masakra. Powiedziała, że jestem pracowitą, odpowiedzialną i upartą osobą, z czym się oczywiście zgadzam.

Ale to, że nie daję się wyprowadzić z równowagi, no to raczej NIE . ;D

Dodam jeszcze, ze bardzo wam dziękuję, za to, że obwiedzacie mojego bloga. Bez was byłabym nikim . 
Boo już 1000 przekroczone, a prowadzę go zaledwie 3 miesiące. Dziekuję wam . ;** <3

Dobra kończę, bo znów źle się czuję . Bye . ;***** <3

6 komentarzy:

  1. mi wyszlo,ze projektan wnetrz..ale chyba nie chce isc w tym kierunku-choc tak amatorsko kocham to robic^^
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. na prawdę chcesz być farmaceutką? : o :)

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie jest właśnie klasa w liceum o profilu farmacji i popyt jest jak.. łoo :D
    a ja tam szlachta jestem, witam ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. siostra mojego chłopaka jest farmaceutką i narzeka, że praca mało płatna i nudna- można paznokcie w pracy malować ;p

    OdpowiedzUsuń

Podoba ci się post ?!
Dodaj komentarz, napewno się odwdzięcze . :)
Masz ochotę zaobserwować?
Napisz, a zrobię to samo . :)