niedziela, 15 stycznia 2012

Kokardy. ♥ .

Dziś krótko, bo jutro do szkoły, i trochę nauki mam. A poza tym 4 księga 'Pamiętników wampirów' leży na parapecie i czeka na swoją kolej .

No więc dziś przedstawię fotki, tego, w czym się zakochałam. Taka miłość od pierwszego wejrzenia . ;D

No więc to są kokardy . Zapraszam do obejrzenia zgromadzonych, przeze mnie fotek . ;) ♥ .

Robi się to w ten sposób. ;)


A efekt końcowy jest taki:




JAko pierwsza miała to Lady Gaga (chyba). Ale u niej to wyglądało tak dennie . ;|

Jednak ja jest najlepsza, w czerwcu szykuję się na wesele do kuzynki i chyba poproszę fryzjerkę, żeby mnie tak uczesała . ♥


I love it. ;D

Pozdrófka i do jutka blogowicze. ;)

5 komentarzy:

  1. no pewnie uczesz się tak bo takie kokardki prezentują się wspaniale i nie banalnie :**
    suuuuper blog :)
    Zapraszam do mnie i do mojej przyjaciółki Galaxy :)
    http://dont--stop--believin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne są, próbowałam kiedyś zrobić ale nie chciało mi wyjść, hah ^-^

    OdpowiedzUsuń

Podoba ci się post ?!
Dodaj komentarz, napewno się odwdzięcze . :)
Masz ochotę zaobserwować?
Napisz, a zrobię to samo . :)