poniedziałek, 23 stycznia 2012

A jakoś, tak nijak . ;|

Noo kude miałam dobry humor, i uj. ;|

Noo maleńka Love Cię, zrozum, ale trochę kilometrów nas dzieli. A ja nie zapuszczam się w tamte strony . No soryyy . ;|

Jeny . ;( Noo niech to szlg . ;| Grrr....

A no ksiądz był i od 15:30 do 19:00. Na niego czekaliśmy i przybył. Równoo 19:00.
Noo .
'A do której klasy chodzisz.?'
'Do pierwszej liceum.'
'A pierwszy raz.?'
'Noo tak.'
'A ostatni..?' <i tu był brecht>

Noo myślałam, że walnę. Noo raczej tak, jako wzorowa uczennica tak powinno być. C nie.?
A on takie pytania zadaje . ;D

A i pada śnieg, od 3-4 godzin, a już jest około 7 cm .


No giitt, chociaż nie, bo jutro mam już pewnie zaklepaną zaspę . ;D
Noo się wie, za dużo czasami się odzywam. ;)

A jak u was 'Zima'.? Z tego co wiem, to niektórzy mają już ferie. To jak wam lecą.

Noo my lubuskie czekamy na swoją kolej. ;|

Noo byee . ;* Kocham was . <3

3 komentarze:

  1. u mnie też ksiądz był. XD
    a zima jest, i też na ferie czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no mi już tydzień ferii zleciał..
    A zimy nie ma, bo śnieg stopniał już ;c
    A co to książki to "ostatnią piosenkę" to oglądałam film ale może skusze się na książkę :)
    Oczywiście obserwuje! ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach, ja bym chciała, aby cały ten śnieg już zniknął.

    OdpowiedzUsuń

Podoba ci się post ?!
Dodaj komentarz, napewno się odwdzięcze . :)
Masz ochotę zaobserwować?
Napisz, a zrobię to samo . :)