czwartek, 26 stycznia 2012

Ja pier****

Dziś mam mega zły humor . Grrr ..
Nie dość, że mam masakryczne zakwasy to jeszcze wszystko się pieprzy . ;|

Je**** ten świat i tyle . ;/

Jedyne co mnie pociesza, to jest to, ze moja BEST FRIEND iG ma dziś urodzinki . Kocham tego mojego czuba. Ona to jest .. Uszz.. Nie wiem jak to powiedzieć . ;) Taka zajebista . ;D

,,Tylko u boku przyjaciela mogła liczyć na to, że jeszcze nieraz się uśmiechnie." - to dziś króluje na Gadu - gadu. ♥ dla niej .

 A noo jutro jeszcze zamiast Religi mamy J.polski, a zamiast WOK-U matmę . Noo cudownie.!! Dosłownie tylko się zarżnąć . Grrr...
A miało być tak zajebiście . Ale wszystko się sypie, jutro jeszcze poważna rozmowa i jak to spieprzymy to HUJ .!!

Wszystko upadnie, dosłownie kryzys. ;|















Dobra spadam, bo nie chcę was dołować swoim krwistym humorkiem .!
Bye . ;)

2 komentarze:

  1. oby humor się poprawił ;)
    Co to za przedmiot WOK ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wok to wiedza o kulturze jest w Liceum :)
      no właśnie oby humorek ci się poprawił

      Usuń

Podoba ci się post ?!
Dodaj komentarz, napewno się odwdzięcze . :)
Masz ochotę zaobserwować?
Napisz, a zrobię to samo . :)