niedziela, 22 stycznia 2012

Hej, hej . ;*

Potwornie się za wami stęskniłam . ;)

Kurde nie mam kiedy pisać. ;|
Noo wiecie koniec półrocza i wgl, ale u mnie na szczęście już po wystawieniu .

I jestem z siebie mega zadowolona. Średnia 4,0 . Noo super jak na pierwsze półrocze w pierwszej licealnej .
Hahahaha. No mam to coś . ;D

Po prostu jestem tak szczęśliwa, że non stop sobie słodzę, ale to szczegół . ;)

Mój humor dokładnie odzwierciedla to zdjęcie . ;D


Ale taka jest prawda, ani nie jestem wesoła, ani smutna, po prostu nie wiem . ;)

Jeszcze w piątek miałam taką jazdę, że nie wiem, kurde przygody .
Nie dość, ze spóźniłam się na autobus, którego kierowca cham nie chciał się zatrzymać, to jeszcze mamy samochód nie chciał odpalić i jak na złość zaczął padać mocno śnieg. W ostateczności dotarłam do szkoły przemoczona, aż wykręcałam włosy i 2 minuty po dzwonku.

To potwornie, a w dodatku dodam, że miałam napisać kartkówkę z chemii, bo 1,5 % brakowało mi do 5 . Noo udało mi się, to była jedna pozytywna rzecz w tym dniu.

Jeszcze, pan z historii wkręcił mnie w konkurs, no w pewnym sensie to moja wina, ale on mnie namówił.

I muszę napisać pracę na 6 stron, to ma być, a zresztą zobaczcie sami . 
Link do konkursu .

Pozdrowienia blogowicze . ;D Byee. ;***


10 komentarzy:

  1. Gratuluję średniej i bardzo dobrej oceny z chemii.
    A konkursy zawsze są dobre - nauczyciele patrzą pozytywnie na ucznia (;

    OdpowiedzUsuń
  2. też brałam kiedyś udział w konkursie , do którego wkręciła mnie pani od Histy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi sie blog! zapraszam rowniez do mnie i do obserwowania :)

    ps.taka marynarska, jak dodałas w ostatnim poscie mam do sprzedania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja teraz częściej mam zamiar pisać bo mam ferie :D
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny jest rudy, też o nim myślałam, ale stwierdziłam że muszę troche swojego naturalnego koloru zapuścić i trochę je odbudować :) ja noszę 36/38 rozmiar, ale akurat ona to jest 38, chcę ją wystawić na allegro za 18zł + 5zł przesyłka, czyli cała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. średnia dobra, również miałam taką na półrocze tylko, że ja w pierwszej technikum :) ogólnie podoba mi się Twój blog!
    oczywiście obserwuje! I zapraszam do siebie ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. mój humor też jest dzisiaj taki 'nie wiem'. ^^ Rano byłam cała happy, a po jednym wydarzeniu w szkole jestem po prostu zła ;/ Ale sa osoby, które szybko to naprawiają ^^
    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  8. gratulacje takich swietnych wynikow! :) zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję dobrych wyników! ; )

    Pozdrawiam.

    I zapraszam.

    OdpowiedzUsuń

Podoba ci się post ?!
Dodaj komentarz, napewno się odwdzięcze . :)
Masz ochotę zaobserwować?
Napisz, a zrobię to samo . :)