czwartek, 12 stycznia 2012

Film . ;|

No cześć. ;)

Stęskniłam się . ;**  ♥

Noo więc jutro piątek 13 . Grrrr . Noo niby pech, ale pechowcy i tak dzień w dzień mają pecha, czyli ja się do nich zaliczam . ;P

Hahahaha . Tak wgl to szukam jakiegoś filmu, na piątkowy wieczór . Sądzę, że mi pomożecie . ;)
No tylko, tak, żeby to nie była żadna komedia romantyczna, może być horror (co osobiście preferuję) - typu wampiry i wilkołaki. Oczywiście komedia też, tylko żadnych romansów. Prosze . ;D

A oglądał ktoś 'Dziewczyna w czerwonej pelerynie' . Podobno doby, ale jakoś za mną nie przenawia.


Czekam na propozycje . ;**

Pozdrófka, do jutra . ;D ;***

8 komentarzy:

  1. Oczywiście, jeżeli zaobserwujesz będzie mi bardzo miło <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za komentarz ^^

    ` Ciekawa notka ; )

    Za każdy kom. u mnie odwdzięczam się ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. oglądałam Dziewczynę w Czerwonej Pelerynie fajna mi się podobała :D
    ostatnio oglądałam Woda dla słoni fajny film polecam
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Woda dla słoni oo tak <3
      cudowny film

      a co do piątku 13 to ja nawet się nie zorientowałam wcześniej, że jest ;p
      zapraszam do mnie :)
      biorę udział w konkursie może mi pomożesz ? ;>

      Usuń
  4. Oglądałam, bardzo fajny film tylko trzeba się na nim skupić :)

    OdpowiedzUsuń

Podoba ci się post ?!
Dodaj komentarz, napewno się odwdzięcze . :)
Masz ochotę zaobserwować?
Napisz, a zrobię to samo . :)