poniedziałek, 9 stycznia 2012

Cos mnie ciagnie co was .. ;)

Znów witam . ;)

Noo niby dawno nie pisałam (a to dawno to było przedwczoraj).
Miałam wczoraj wbić, ale jakoś nie mogłam się zebrać .;| Wgl nawet sekundy na necie nie siedziam. Poprostu miałam wczoraj jakieś wewnętrzne rozdarcie . ;/

Paranoiczka, no cóż taka jestem . ;) Ale dla pocieszenia powiem, że jutro mam na lekcjach luziik i zapewne będę tworzyć moją megga sztukę . ;)
Taaa no rysunki . ♥ .


Moje ulubione zajęcie, prócz czytania książek. ;D Teraz jestem na fazie 'Harrego Pottera'. Wiem przyspałam z tym, ale zawsze się zarzekałam, że nie będę tego czytać i w końcu zaczęłam i powiem, że już zaczyna mi się podobać . ;D
Hahahaha, nooo idiotka, ze mnie . ;P

Tak noo i w środę sprawdzian z chemii, więc pewnie nie napiszę, ale postaram się . ;) Może na chwilkę uda mi się wejśc .;)

2 komentarze:

  1. marynarka jest uniwersalna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietny obrazek hihi :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń

Podoba ci się post ?!
Dodaj komentarz, napewno się odwdzięcze . :)
Masz ochotę zaobserwować?
Napisz, a zrobię to samo . :)