niedziela, 29 stycznia 2012

Chora . ;|

Nom nom. Przepraszam, ze wczoraj nie pisałm, ale tak wyszło. 
Nie pojechałam do mojego dałna, bo jestem chora i wczoraj nie miałam na nic siły siedziałam i czytałam .

'Uratuj mnie' .  ♥
To jest mega . Polecam wam ją . ;)
Oto jej okładka :


Jest fajna, taka trochę życiowa, ale trochę . ;)

A noo i jeszcze okazuje się, ze mam chyba na coś uczulenie, całą twarz mi wysypało, obstawiam, ze to od nowego podkładu, ale się jeszcze okaże.

A noo kończę, bo jutro sprawdziam z HTML-a mamy . ;| I chyba wartobyło by na niego pójść .

Więc bye .  ♥

9 komentarzy:

  1. powrotu do zdrowia :P
    oo może sobie ją przeczytam :)
    i dziękuję :D

    OdpowiedzUsuń
  2. moze przeczytam^^
    a u mnie konkurs-do wygrania 50zl na buty-zapraszam
    buziaki.obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  3. życzę powrotu do zdrowia
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  4. lubie takie filmy :D chwilowo wlasnie ogladam czekajac na wiecznosc ;)) rowniez fantastyczny ! :)) zdrowia zycze;*

    OdpowiedzUsuń
  5. no to wywołasz w szkole epidemie ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawa! muszę przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń

Podoba ci się post ?!
Dodaj komentarz, napewno się odwdzięcze . :)
Masz ochotę zaobserwować?
Napisz, a zrobię to samo . :)