piątek, 9 grudnia 2011

No, no . ♥ .

Hej, hej ...

Znów trochę zapomniałam o blogu, ale to pomińmy. Poprostu jestem typem weekendowca. ;D

Noo niby weekend, ale ja jutro do szkoły, bo jestem wolontariuszką i muszę w magazynie siedzieć. ;| No nic.
Będzie moja Asia to będzie fajnie. ;D



Nooo Szlachetna Paczka, fajny i nie dużo czasowy wolontariat, gorąco polecam ;D
Wgl fajni ludzie i możne robić całkiem fajne rzeczy . Tak jak ostatnio (6 grudnia) było koncert mikołajkowy. Najzdolniejsi uczniowie naszej szkoły się prezentowali, ogólnie to było bardzo fajnie . ;D
A co najlepsze to ci co chcieli wejść musieli przynieść coś z artykułów żywnościowych lub czystości . A ci co nic nie mieli szli normalnie na lekcję . ;) I jak wiadomo, kto che iść na lekcję . ;D

Ah nie ma czego żałować, było fajnie, a jutro rozwożenie paczek i przyjmowanie  . Luzik . 

Do jutra, Jak dotrwam . Bye Klikk . ♥ .

5 komentarzy:

Podoba ci się post ?!
Dodaj komentarz, napewno się odwdzięcze . :)
Masz ochotę zaobserwować?
Napisz, a zrobię to samo . :)