piątek, 2 grudnia 2011

Grudzień .. ♥ ..

Ostatnio zaniedbuję coś bloga, ale postaram się to nadrobić . ;)

Noo i właśnie dziś grudzień . ;D Love ♥ . 

Z Grudniem kojarzą mi się oczywiście Mikołajki i moja ulubiona pora roku, czyli zima . 

Co do Mikołajek - uwielbiam . ;) Bo zawsze jest w szkole tak wesoło i wgl.
I nie zapomnijmy, że pewien stary dziadek przyjdzie odwiedzić dzieci na całym świecie . ;)
Oh jak to miło wspomnieć lata dzieciństwa . ;D


Uwielbiam domowy zapach choinki, pieczenie ciastek i ciast . Tak bardzo za tym tęskniłam . ;)


I jeszcze Sylwester . Mmmm . Koniec i początek . Również uwielbiam . ;)
Uwielbiam, to picie szampana o północy, nasze puszczane fireworks- ów . Cudownie . 


A co wy lubicie w Grudniu .?!?!
Macie plany na Sylwestra, jeśli nie zapraszam do mnie . !! ;)

Bye . Klikk . ♥ .

3 komentarze:

  1. Uwielbiam czytać Twojego bloga. Częściej dodawaj wpisy ej ;)

    oo tak, grudzień jest magiczny. tylko, że u mnie jak na razie nie mogę nazwać go grudniem bo nie ma śniegu :<

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rację . Dla mnie to też nie gudzien . ;|

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię grudzień, ale szkoda że śniegu jeszcze nie ma :/

    OdpowiedzUsuń

Podoba ci się post ?!
Dodaj komentarz, napewno się odwdzięcze . :)
Masz ochotę zaobserwować?
Napisz, a zrobię to samo . :)