poniedziałek, 19 grudnia 2011

Emoo ♥

Witam . 

Znów zaspałam w dodawaniu postów . ;D

Dziś to trochę nadrobię . ;)

Tak więc dziś znów zaspałam (tak od około 2 tygodni zasypiam regularnia do szkoły). Taak wstałam o 7:30 a do szkoły na 8:00. Hahaha . Jestem zajebista . ;D 

Noo naszczęście mama była w domu to mnie odwizła . ♥ .

Dzień rozpoczynamy od Informatyki i html-a  .Nudddaaa .... !!!

Później dwa angielskie, ale ten drugi to było ubieranie choinki . ;)
Fajnie . Nasza cudowna choineczka . ♥ . Oczywiście prawdziwa . ;D

A później to już nudyy. Tylko religia mnie wciągnęła, bo mogłam chwilę porysować . ;P

Zobaczcie i oceńcie . ;**** .

Love emo . ♥ .

Emooo . ♥ .

Który lepszy ?.

Dora kończę, bo wujek pisze . ♥ .

3 komentarze:

  1. 1.
    może i nie śniegu ale samej przerwy świątecznej

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne rysunki, ten pierwszy lepszy, zapraszam do nas ; D

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne rysunki pierwszy mi sie podoba zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Podoba ci się post ?!
Dodaj komentarz, napewno się odwdzięcze . :)
Masz ochotę zaobserwować?
Napisz, a zrobię to samo . :)