niedziela, 4 grudnia 2011

Do szkoły ;|

Jejku tak fajnie było przez weekend, aż szkoda iść do tej szkoły. Rodzinka się zjechała i było fajnie. 
Poszalałam z kuzynami, razem się wyburnialiśmy, a w ostateczności zjebaliśmy kompa. ;D ♥ .
Moje czuby. Love ♥ was . ;*** .
Noo na szczęście tylko mała szkoda, ale już poradziliśmy coś na to .;D
I wgl mieliśmy taką chałę, że aż ucho sobie przebiłam w drugim miejscu, bo powiedzieli, że to ładnie wygląda . 
Ah szkoda, że pojechali . ;(
Ale następna powtórka na Wigilię i święta, tylko, że grupa jeszcze znacznie się powiększy. Ale i tak na nas nie ma rady . ;D

Trochę inspiracjii .;)

 
 
Nam zawsze odbija . ;D Z wami nigdy się nie nudzę .
;*** . ♥ .

Do jutra Klik . ;**** .  ♥ . 

1 komentarz:

  1. oo, też chcę sobie dziurkę jeszcze w uchu zrobić tylko mi wszyscy mówią, że to takie kurewskie XD

    OdpowiedzUsuń

Podoba ci się post ?!
Dodaj komentarz, napewno się odwdzięcze . :)
Masz ochotę zaobserwować?
Napisz, a zrobię to samo . :)