poniedziałek, 14 listopada 2011

Wakacje .

Pewnie pomyślicie wariatka, no ale co .?!
Uwielbia wakacje . Tak na początek trochę wspomnień . ;D


Tak więc, na pierwszym zdjęciu jest kumpela i siostrą. Wtedy jak zwykle się wygłupiały. Haha . No co ja mówię one zawsze mają downa. ;D haha
Na drugim foto jestem ja z siostrzyczką (nie podobna prawda ? ). My też zawsze lubimy się powygłupiać. 
I to ostatnie to moje ulubione. Tutaj jestem ja i kumpeli piesek. My go kochamy - Maksiu. ;P Nasze oczko w głowie.

No i tak kocham wakację, choć jestem grudniowa, ale to jedyny czas, gdy nie masz żadnych zobowiązań i wgl. Bo nie musisz się uczyć i chodzić do szkoły.
W wakacje masz chill out. Jess . Haha . No tak . Wycieczki rowerowe, wypady nad jezioro, na zdjęcia, to całe moje życie........

Ale no coż już niedługo święta. Tylko nie mogę się ich doczekać. Później sylwester, mmm jeszcze lepiej. Haha. No tak, bo jestem z ostatniego grudnia i choć wtedy mogę zabalować . ;D
Tak zaprosi się koleżanki i będzie mini Sylwek . Haha .

Ah jutro do szkoły, ale na szczęście na 9. Jess. Luzik. Ale znów spr z niemca. Oł noł . A trzeba trochę poudawać, że się człowiek uczy.

No to pa idę to robić . Udawanie to moja specjalność ; ) 

5 komentarzy:

  1. Jejku zdjęcia się poprzestawiały. I tego pierwsze z drugim . ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne fotki :)
    Dziękuje za komentarz <3 zapraszam do czytania nowych postów ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne fotki :DD
    Mnie kazdy ma za wariatke i dobrze mi z tym xd
    ale wariatke w pozytywnym znaczeniu oczywiscie ;p
    Zapraszam do siebie ;* www.kosmitkaxd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię wspomnienia !
    i te oglądanie zdjęć, można się nieźle uśmiać
    zapraszam do mnie i do obserwowania : >

    OdpowiedzUsuń

Podoba ci się post ?!
Dodaj komentarz, napewno się odwdzięcze . :)
Masz ochotę zaobserwować?
Napisz, a zrobię to samo . :)