sobota, 5 listopada 2011

Sobota . ♥ .

Sobota . Środek weekendu, a mi się nudzi. No takk..

Facebook - nikogo nie ma.. ;(
NK - brak aktywnych znajomych..
Gadu - wszędzie tylko świeci czerwone słoneczko.

No to blog.. Jess. Mam choś jeden komentarz.. Jess.. Dobry i ten jeden. Dzięki . ♥

Zakładka z facebook-iem mruga.. O ktoś napisał.. Jess.. W końcu.. Ta kolega.. A takie duperele..
Ale zaraz on pisze, że mu się podobam.. Oo FUCK.!

No chyba nie.! Ale no ok, komu mogę tego zabronić.??

I zaraz znowu wiadomość.. Co.?? Pisze: A świstak siedzi, bo wiewiórka była nieletnia.!?
O co kamam.?? Ah tak chyba, chciał mnie razśmieszyć.. No ok. Udało mu się to.. ;D
Jess. Trafił w mój czuły punkt, uwielbiam kolesi z poczuciem humoru.. Jesss.!!



Przynajmniej zrobiło się w moim życiu kolorowo.! Jess.! ♥

Noo jutro niedziela.. Rano do kościoła i do starego domku (do mojej kochanej wsi).. Jess.!!
Spotkam się z kumpelami. Obgadamy to i owo.. ♥ . ♥ . ♥ . ♥ . ♥ . ♥ . ♥ . ♥ .

Taaaa . I powrót do nudnej szkolnej rzeczywistości.. Pakowanie się do szkoły.. Nauka do białego rana, albo czytanie do białego rana (choć osobiście wolę to drugie). No niestety...

Jestem licealistką, więc nic co szkolne nie jest mi obce. Ale czy napewno.??

Ah posłuchajcie tej nuty... Bo muzyka to moje drugi życie.. Jess..

http://www.tekstowo.pl/piosenka,rihanna,we_found_love__feat_calvin_harris__.html


1 komentarz:

Podoba ci się post ?!
Dodaj komentarz, napewno się odwdzięcze . :)
Masz ochotę zaobserwować?
Napisz, a zrobię to samo . :)