poniedziałek, 7 listopada 2011

Sala, bo tego nie oglądałam . ;/

No ok trochę skłamałam . Oglądałam to, ale dopiero ostatnio. Szczerze jest średni . (myślę o sali samobójców)

Znajomi się tym zachwycają, ale jakoś do mnie to nie przemawia. Moja młodsza siostra na tym płakała, a jej koleżanka, która spała wtedy u nas się śmiała. Dosłownie wariacja . ;//
I nie wiem co o tym myśleć .!?

Film opowiada o chłopaku, który miał dzianych rodziców, miał ogromne możliwości na przyszłość.  Miał wielu znajomych, a jednego dnia wszystko stracił. (chore, ale prawdziwe, ludzie odwracają się i uważają cię za wybryk natury, to prawda, z tym się zgodzę).
Ale w tym samym dniu znalazł świat, który tak go wciągnął, że już z dni na dzień nim żył. Tam wszyscy, byli samobójcami. I oni go pogrążyli. Bohater poniósł porażkę w starciu ze śmiercią. Umarł....! [*]

Szczerze film jest fajny, ale chore jest to jak ta Sylwia wpłynęła na Dominika (osobiście z kumpelą uważamy go za ciacho).



Nie rozumiem, jak głupia gra mogła tak zmienić człowieka .?!?!

Ale no dobra . Mniejsza o to. Film jest życiowy i to mi wystarcza . ;)

'ból już nie sprawia mi przyjemności, przesunęłam granicę, tak.? trzeba iść dalej. to jest decydujący moment'
'chcemy przejść przez śmierć bezboleśnie i godnie. ja marzę, żeby opróżnić całe opakowanie tabletek, napić się alkoholu trochę, i zasnąć'
'szczerze to ja nie rozumiem samobójców, bo, żeby żyć trzeba miec odwagę, a samobójcy to tchórze, tchórze i narcystyczni egoiści, którzy myślą, że wszystko kręci się wokól nich, jak można sobie odebrać najcenniejszy skarb jaki się ma..'

2 komentarze:

  1. trzeba przyznać jest przystojny. A cała akcja toczyła się we Wrocławiu ;) No końcówka była straszna, nie rozumiem dlaczego ludzie są nietolerancyjni dla ludzi o innej orientacji seksualnej. Czytałam o przypadku w którym chłopak przez to że jest bi i się z niego śmiali i wgl chciał popełnić samobójstwo ale przeżył.

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rację . Film na faktach .

    Ale moim zdaniem otwiera ludziom oczy . ;)

    OdpowiedzUsuń

Podoba ci się post ?!
Dodaj komentarz, napewno się odwdzięcze . :)
Masz ochotę zaobserwować?
Napisz, a zrobię to samo . :)