piątek, 18 listopada 2011

Rozsypka . ;/

Przez ostatnich parę dni jestem w totalnej rozsypce . Nie mam humoru . Tak jakoś .
Nie mam na nic ochoty . Denerwuje mnie ta nudna szara rzeczywistość . ;/

Jejku . To wszystko jest do kitu . Ja go kocham, a on  mnie nie i ...

No właśnie . Zgodzę się bezwzględnie z tym tekstem na obrazku. Sama prawda. ;/

Jak to kiedyś powiedziała koleżanka : 'Życie to schody, a nie rewia mody .'

Czyżby miała rację.?!
No pewnie, że tak, bo w życiu zawsze jest pod górkę .

Tak, właśnie tak .!!


Łzy... Jak ja często płaczę...


Ale no cóż trzeba myśleć pozytywnie, bo tylko to pozostało .

Uśmiecham się na widok śmiejącego się dziecka, bo jak tu się nie śmiać, same pozytywy..

Uśmiecham się na widok Ciebie, bo inaczej byś mnie nie zauważał . ;/


Tak więc ...

'Szukam drugiej połówki, chcesz nią zostać . ?'


No to tyle na dzisiaj .
Bye .


7 komentarzy:

  1. Trzymaj się. Na pewno sobie poradzisz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog ! :)
    Prześliczny obrazek z tym okiem ;)

    Obserwuję i liczę na to samo ! ;]
    www.moda-kasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak to z tym okiem najbardziej mi się podoba . ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam ostatnio podobne odczucia.. Życzę szybkiego powrotu dobrego humoru <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Współczuje może zagadaj i się uda pozdrawiam obserwuję i zapraszam do mnie
    http://muffineczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. przy znajomych horror zamienia się w komedię ;)

    OdpowiedzUsuń

Podoba ci się post ?!
Dodaj komentarz, napewno się odwdzięcze . :)
Masz ochotę zaobserwować?
Napisz, a zrobię to samo . :)