środa, 2 listopada 2011

No i koniec .

Ehh....

I weekend zleciał. ;( Szkosa, że tak szybko, bo nie widziałm się z moim skarbem. Moja I* stęskniła się za mną, zresztą ja też. ;( ♥ ♥ ♥
Aj szkoda. Ona już w szkole, a ja domek, dopiero jutro idę. Co za wygoda. Noo niby tak, ale jutro na wejście dwa sprawdziany.

Jeden z matmy - trygonimetria i wgl. Porażka, bo tego nie ogarniam. ;(
Drugi z anglika - jeszcze gorzej. Jak ja niemawidzę angielskiego. Jeszcze matura z niego, porażka. ;(

Kiedyś lubiłam angielski, ale to było kiedyś. A teraz te czasy, nie kumam tego. Jeszcze wczoraj spotkałam wujka, on uczył mnie ang w gimnazjum. No i.. Oczywiście musiał się wypywać. A niach go... ;(
No i co.?? Powiedziałam prawdę, widać było, że mu się to nie podoba, ale olew na to... ;)
Matmę kiedyś też kochałam, ale to co teraz mamy to jest porażka. Nie kumam tego, ale no cóż i tak ibę na bio-chem. Choć matma tam też jest potrzebna. Ale nie aż tak bardzo. ;) To mnie pociesza. ;D

A teraz jeszcze doszły problemy z NIM. No kocham go i co na to poradzę. No nic, bo on ma na nmie wy*****e. Pozostało mi tylko czekać na gwiazdkę z nieba, która może kiedyś spełni moje życzenia. Noo...

Kocham ten song, więc miłego słuchania...  ♥  ♥ 

http://www.tekstowo.pl/piosenka,video,szminki_roz.html

Nie żartuję, czekam na Sylwka, bo mam urodziny i idę na zabawę. Tylko muszę znaleźć partnera, ale to nie problem, ktoś się znajdzie. ;D

_____________________
* podana pierwsza literka nie prawdziwego imienia ;D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podoba ci się post ?!
Dodaj komentarz, napewno się odwdzięcze . :)
Masz ochotę zaobserwować?
Napisz, a zrobię to samo . :)